به گزارش هنرآنلاین، محفل" مهر و ماه" شب گذشته با آرزوی سلامتی برای محمود استاد محمد و با مراسم ترنا بازی با حضور پیش کسوتان ترنا زن در محوطه باز مجموعه تئاترشهر برگزار شد. مراسم ترنا بازی را امیر عابد، ابراهیم ارم، حسن کدخدایی و حاج رضا آسمانی بر عهده داشتند. در این مراسم مرشد ترابی به نقالی حماسی با موضوع "زال و رودابه" پرداخت. گروه باستانی کاران به سرپرستی نهاوندی و اخگر به اجرای برنامه ورزش‌های زورخانه ‌ای پرداختند.

ویژه برنامه محفل مهر و ماه که به همت کانون نمایش‌های آیینی و سنتی مرکز هنرهای نمایشی برگزار می شود شب گذشته با شرکت کمیته امداد امام خمینی با نیت بر پایی طرح اکرام ایتام برگزار شد.

شب گذشته و با اجرای برنامه های این مراسم جمعی از کودکان بی سرپرست تحت پوشش خانواده های خیر قرار گرفتند و به برخی از خانواده های بی سرپرست نیز کمک هایی از سوی مردم و خیرین تعلق گرفت. طرح اکرام تا پایان برنامه‌های محفل مهر و ماه هر شب در محوطه تئاتر شهر برگزار می شود.

محفل مهر وماه از 13 تا 23 ماه مبارک رمضان از سوی دفتر نمایش‌های آیینی و سنتی با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در محوطه باز تئاتر شهر برگزار می‌شود. انتهای پیام/54/53