به گزارش هنرآنلاین، نرم‌افزار برگزیده پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش «رسانه های دیجیتال» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با عنوان "ناشتا3"عرضه می‌شود.

نرم افزار هوشمند آشپزی «ناشتا3» برگزیده پنجمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال و برگزیده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جشنواره ملی رسانه های سلامت است که شامل مواردی چون آداب تغذیه در اسلام و خوراکی ها در قرآن و حدیث است.

این نرم افزار دو هزار و 59 دستور غذایی را در 36 بخش دسته بندی کرده است . امکاناتی چون پیشنهاد غذا با توجه به شرایط کاربر، محاسبه خودکار کالری، پروتئین، ویتامین، قند و سایر ریزمغذی‌ها برای هر غذا و ماده اولیه از موارد مطرح در این نرم‌افزار است.

همچنین امکان ایجاد برنامه غذایی در تقویم و یادآوری خودکار روزانه، محاسبه لیست خرید، ارائه سه پیشنهاد غذای سرآشپز به صورت روزانه، محاسبه خودکار مواد اولیه مورد نیاز با توجه به تعداد نفرات از دیگر برنامه های این نرم افزار است. در این نرم افزار سفره آرایی، رژیم های غذایی، غذای کودک، نکات خانه داری نیز طراحی شده است.

نرم افزار هوشمند آشپزی «ناشتا3» در بخش «رسانه های دیجیتال» بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در غرفه «هنرهای نوین کمان» عرضه شده است.

همچنین از دیگر آثار ارائه شده در این غرفه، نرم افزار قرآنی «ثنا» است. مواردی چون شناخت قرآن، زندگینامه معصومین (ع)، حفظ و آشنایی با احادیث و روایات از برنامه‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار "قرآن، فرهنگ بیداری" در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد.

پایان پیام/25