به گزارش هنرآنلاین به نقل از خبرگزاری لس آنجلس تایمز؛ "شوارتزینگر" و دانشگاه "کالیفرنیای جنوبی" در صددند تا با همکاری یکدیگر اندیشکده‌ دو حزبی را در خصوص پرداختن به مسائل و مشکلات محیطی، سیاست‌های اقتصادی، اصلاحات سیاسی و دیگر سیاست‌های عمومی تأسیس کنند. این دانشکده با بودجه اولیه بیست میلیون دلار شروع به کار خواهد کرد.

وی در مصاحبه ای گفت: "همیشه در این فکر بودم یک اندیشکده یا مرکز مشاوره ای را برای مشورت درباره مسائل سیاسی و اقتصادی تاسیس کنم تا افراد مختلف با مراجعه به این مرکز بتوانند بهترین و درست ترین راه حل را انتخاب کنند و تجاربی که در کالیفرنیا آموختم در اختیار سایرین قرار بدهم."

از کارهای اخیر آرنولد می توان به بازی در فیلم The Expendables 2, یک بار مصرفها (2) اشاره کرد که تا اوایل سپتامبر (شهریور ماه) اکران می شود.

یک بار مصرفها (1) را "سیلوستر استالونه" کارگردانی کرد اما در قسمت بعدی این مجموعه وی تنها مسئول نوشتن فیلمنامه بوده و "سایمون وست" فیلم "یک بار مصرفها (2)" را کارگردانی کرد.

این بازیگر در عرصه سیاست نیز فعال بوده و از سوابق سیاسی وی می توان به فرمانداری ایالت کالیفرنیا در سال 2004 میلادی اشاره کرد.

ارنولد به مدت هفت سال در این مقام ماند و در سال ۲۰۰۵ به عنوان بهترین و محبوب ترین سیاست ‌مدار سال انتخاب شد. مردم کالیفرنیا از وی به عنوان فرشته نجات نام می‌بردند که همانند ترمیناتور بر مشکلات شهری پیروز شد. وداع آرنولد شوارتزنگر از زندگی سیاسی بدون هیچ گونه هیجان و جنجالی به پایان رسید.

در نهایت، وی در ژانویه سال ۲۰۱۱ پس از هفت سال فرمانداری در ایالت کالیفرنیا، با کارنامه‌ای منفی از این مقام کنار رفت.

پایان پیام / 91