قادر آشنا درباره ساخت سازه بر روی پشت بام تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تئاترشهر بنای ثبت شده تاریخی است و اهمیت فراوانی برای حفظ و نگهداری این مکان فرهنگی و تاریخی وجود دارد.از این‌رو باید از هرگونه مخاطره محیطی محفوظ مانده و تخریب سازه پشت بام این بنا نیز در همین راستا انجام می‌شود.

آشنا تصریح کرد: مدیر مجموعه تئاترشهر به علت مراجعه متعدد هنرمندان دارای دغدغه بسیاری برای اجرای هرچه بهتر آثار نمایشی بوده و دغدغه ایجاد فضا برای هنرمندان تئاتری را دارد؛ بی شک اقدام ساخت سازه مذکور نیز در همین راستا انجام شده است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به حمایت از این مرکز از هرگونه طرح در راستای افزایش فضای اجرا گفت: از دریچه نگاه حمایتی به هنرمندان، این مسئله را پیگیری کرده‌ایم تا فضایی کاری برای هنرمندان این عرصه افزایش یابد اما از جنبه‌های کارشناسی شده ساخت این سازه به صلاح بنای تئاترشهر نیست و حکم جمع آوری آن را به مسئولان تئاترشهر ابلاغ کرده‌ایم.

آشنا در پایان گفت: امید است در مکانی دیگر فرصت استفاده از این الگو به درستی و با شکلی اصولی برای گروه تئاتری مجری طرح انجام شود و معتقدم این سازه با هزینه‌های کم و الگوی مناسب قابل تکثیر برای استان‌ها است.

انتهای پیام/52/54