به گزارش هنرآنلاین، برنامه "هشتگ" به طراحى و تهیه‌کنندگى رضا سبحانى و اجراى حسین رفیعى بزودى روى آنتن شبکه دوم سیما مى‌رود.

این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکه‌هاى اجتماعى مى‌پردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد، مخاطب "هشتگ" طیف گسترده‌اى از جامعه ایرانى است که امروزه از فضاى مجازى و شبکه‌هاى اجتماعى استفاده می‌کنند.

برنامه ترکیبى "هشتگ" شامل بخش‌هاى مختلفى از جمله گفت وگوى استودیویى با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم‌هاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتم‌هاى اینفوگرافى است.

"هشتگ" تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکه‌هاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند.

در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.

"هشتگ" محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.