به گزارش هنرآنلاین، فیلم‌های سینمایی "داستان ناتمام"، "موقعیت خطرناک برای یک شهروند"، "مهمانان ویژه"، "دختر گمشده"، "پسرک روزنامه فروش"، "فتح بهار"، "جزیره گنج ۲"، "هوک"، "افسانه روز دوم فوریه" و "مردی که به زانو در آمد"، "ساعت گیج زمان"، "بازگشت پسرها"، "صخره سرخ ۱"، "لاستیک پرنده"، "در دل دریا"، "هالو"، "یک خواب راحت"، "مرد بدون گذشته"، "صخره سرخ ۲"، "جنازه قلابی"، "کاغذها در باد" و "در بارانداز"، "شوق هنگام"، "دکتر وونگ در سفر"، "جک ریچر"، "نود دقیقه زندگی"، "افسانه بن هال" و "تام هورن"، "مبارک"، "امی و غازهای وحشی"، "مامان بهروز منو زد"، "آدم فضایی‌ها مشقهامو خوردن"، "شهر پرنده‌ها"، "دامبو"، "لئو سلطان جنگل"، "جرج کنجکاو"، "جاده لغزنده است"، "لکنت"، "ساحل گمشده" و "شرخر" از یکشنبه تا چهارشنبه 7 تا 10 اردیبهشت ماه از شبکه‌های پنج، نمایش، امید، کودک و شما پخش می‌شوند.

 شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی "داستان ناتمام" به کارگردانی محمود معظمی یکشنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. فیلم قصه مادری را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل به خارج ازکشور می‌رود و در این بین، همسر او که از مهندسان پالایشگاه لاوان است طی حادثه‌ای فوت می‌کند. دکتر سمیعی پس از بازگشت به کشور به‌عنوان ماهرترین مهندس تعمیرات صنعت نفت در خاورمیانه در لاوان و دانشکده نفت مشغول به کار می‌شود و در این مدت دورادور از تنها فرزندش احمد ثابتی که مدیر بازرسی فنی پالایشگاه شازند در اراک است باخبر است. سال‌ها به این منوال می‌گذرد تا اینکه قطعه تقلبی چینی به کار رفته در یکی از فازهای شازند که تولید بنزین ۸ استان کشور را بر عهده دارد در کار پالایشگاه اختلال ایجاد می‌کند.... پروانه معصومی، معصومه بافنده، مجید مظفری و مجتبی رجبی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "موقعیت خطرناک برای یک شهروند" به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی دوشنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان زندگی میلاد را روایت می‌کند که به اصرار همسرش قصد خرید ماشینی گران قیمت را دارد. او برای رسیدن به این هدف به اجبار دست به کار خلاف می‌زند و رشوه می‌گیرد ولی چکی که گرفته را لای پرونده‌ای که یکی از همکاران با خود به منزل برده جا گذاشته است و برای همین تصمیم می‌گیرد به اتفاق همسرش به آنجا بروند و هر طور شده وارد منزل همکارش شده و چک را پیدا کند. آنها به عنوان کارگر برای تمیز کردن منزل وارد خانه همکارش می‌شوند ... عباس جمشیدی‌فر، نگین معتضدی، رضا بنفشه خواه و بهراد خرازی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "مهمانان ویژه" به کارگردانی جواد رضویان سه شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره مجید کشاورز استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه رییس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند، زندگی می‌کند و به دختر او پریسا علاقمند است اما مشکلات از آنجایی آغاز می‌شود که خانواده مجید برای خواستگاری به تهران می‌آیند و مجید از کارهایی که خانواده‌اش در تهران انجام می‌دهند شرمنده می‌شود ولی ... علیرضا خمسه، رضا بابک، امیرحسین صدیق، افشین سنگ چاپ، محسن کیایی، آشا محرابی و نصرالله رادش در فیلم تلویزیونی "مهمانان ویژه" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "دختر گمشده" به کارگردانی احمد کاوری چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سارا دختری است که والدینش از هم جدا شده‌اند و مادرش به خارج از کشور رفته است و با او تماسی ندارد و پدرش که یک شخص ثروتمند و فعال اقتصادی است مدام به فکر کارهایش است.  سارا رابطه خوبی با پدرش مرتضی کمال ندارد او می‌خواهد از خانه فرار کند و نیاز به پول دارد و با شخصی  به نام بیات که کار مهاجرت را انجام می‌دهد، آشنا شده است ولی بیات کارهای غیر قانونی انجام می‌دهد و پلیس آگاهی به دنبال اوست. علی که یکی از مامورین آگاهی است به کمک دوستش اکبر روی این پرونده مشغول کار هستند. همسر علی خانم موسوی هم که مشاور نوجوانان مشکل‌دار است  با سارا آشنایی دارد وقتی سارا از خانه طلا می‌دزد که بتواند با فروشش از کشور خارج شود و پدرش از دستش شکایت می‌کند خانم موسوی نمی‌گذارد که سارا به زندان بیفتد ولی در این فاصله سارا با بیات تماس گرفته و کارهای رفتنش را انجام می‌دهد. بیات مرتضی کمال را گروگان گرفته و ... کوروش تهامی، ماه چهره خلیلی، هومن حاج عبدالهی و شهرزاد کمالزاده در فیلم تلویزیونی "دختر گمشده" بازی کرده‌اند.

 شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی "پسرک روزنامه فروش"، "فتح بهار"، "جزیره گنج ۲"، "هوک"، "افسانه روز دوم فوریه" و "مردی که به زانو در آمد" فیلم‌های سینمایی یکشنبه 7 اردیبهشت ساعت ۱۳، 15، ۱۹ ، ۲۱ ، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی "ساعت گیج زمان"، "بازگشت پسرها"، "صخره سرخ ۱"، "لاستیک پرنده"، "در دل دریا" و "هالو" فیلم‌های سینمایی دوشنبه 8 اردیبهشت ساعت ۱۳، 15، ۱۹ ، ۲۱ ، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی "یک خواب راحت"، "مرد بدون گذشته"، "صخره سرخ ۲"، "جنازه قلابی"، "کاغذها در باد" و "در بارانداز" فیلم‌های سینمایی سه شنبه 9 اردیبهشت ساعت ۱۳، 15، ۱۹ ، ۲۱ ، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

همچنین فیلم‌های سینمایی "شوق هنگام"، "دکتر وونگ در سفر"، "جک ریچر"، "نود دقیقه زندگی"، "افسانه بن هال" و "تام هورن" فیلم های سینمایی چهارشنبه 10 اردیبهشت ساعت ۱۳، 15، ۱۹ ، ۲۱ ، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 شبکه امید

فیلم سینمایی "مبارک" به کارگردانی محمدرضا نجفی، یکشنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: عروسک رستم مرد نقال، توسط هیولایی دزدیده می‌شود و نقال از دیدن این ماجرا سکته می‌کند، عروسک‌های دیو سفید و اکوان دیو و بقیه شخصیت‌های شاهنامه، به سراغ نوه پیرمرد می‌روند تا از او برای نجات رستم کمک بگیرند....  الناز شاکردوست و منوچهر آذر در فیلم سینمایی "مبارک" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "امی و غازهای وحشی" به کارگردانی کارول بالارد، دوشنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد. فیلم با بازی جف دانیلز، آنا پاکوئین و دانا دلانی داستان زندگی یک دختر بچه و پدرش در کاناداست. امی دختری است که در اثر یک تصادف مادرش را از دست می‌دهد. پدر و مادرش قبلا از هم جدا شده بودند بنابراین امی نزد پدرش می‌رود و در منزل او که در دل یک منطقه جنگلی است زندگی می‌کند. امی ابتدا احساس خوبی ندارد ولی یک روز که کارگرها مشغول قطع درختان بوده و لانه غازها را خراب کرده بودند امی تخم این پرنده‌ها را پیدا کرده و به خانه می‌برد. غازها یکی یکی از تخم بیرون می‌آیند و به امی انس می‌گیرند وقتی غازها بزرگ می‌شوند پدر امی که به پرواز علاقه دارد هواپیمای کوچکی می‌سازد، یکی برای خودش و دیگری را برای امی و ...

فیلم سینمایی "مامان بهروز منو زد" به کارگردانی عباس مرادیان، سه شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: بهروز در رویای به دست آوردن دوچرخه وارد تیم فوتبال مدرسه می‌شود. او بسیار پسر بازیگوشی است و در مدرسه و محیط زندگی برای اطرافیان دردسرهایی به وجود می‌آورد تا با ورود مربی فوتبال مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند و ...

فیلم سینمایی "آدم فضایی‌ها مشقهامو خوردن" به کارگردانی شان مک نامارا، چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم در مورد پسری دوازده ساله به نام راد آلبرایت است که وقتی یک سفینه فضایی کوچک در اتاق خواب او به زمین می‌نشیند بسیار تعجب می‌کند و او بعد از این ماجرای عجیب و غریب با مسائل و ماجراهای جالب تری مواجه می‌شود که ...

 شبکه کودک

انیمیشن سینمایی "شهر پرنده‌ها" به کارگردانی وین تورن لی، یکشنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. این انیمیشن داستان یک شاهین ساده ولی شجاع و نترس به نام کای تیزبال را نشان می‌دهد که به شهر پرندگان زامبزیا سفر می‌کند و در آنجا اصالت خود را پیدا می‌کند. شاهین جوان که با پدرش به تنهایی زندگی می‌کند، از وجود شهری به نام شهر پرنده‌ها آگاه می‌شود. پدرش طوفان بزرگ سال‌ها وجود آن شهر را از او پنهان کرده بود که ...

انیمیشن سینمایی "دامبو" به کارگردانی بن شارپستین، دوشنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. داستان از این قرار است که در یک شب زمستانی فیل مادری مدام در تب و تاب رسیدن فرزندش بود که قرار بود تازه به دنیا بیاید. پرندۀ پستچی حامل دامبو، در آسمان ابری آن شب، راه را گم کرده بود و نتوانسته بود به موقع خود را برساند. بالاخره دامبو به مادر می‌رسد. او بچه فیل کوچولو و بانمکی است، اما به زودی همه متوجه گوش‌های بسیار بزرگ و غیر عادی او می‌شوند و به خاطر این گوش‌های پهن او را از خود رانده و مورد تمسخر قرار می‌دهند. تنها دوست دامبو، موش کوچکی به نام تیموتی است. تیموتی به او کمک می‌کند تا بتواند بر مشکلاتش غلبه کرده و شاد زندگی کند...

انیمیشن سینمایی "لئو سلطان جنگل" به کارگردانی یوشیو تاکیشی، سه شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: لئو، سلطان جنگل باجلو یک شیر سفید قدرتمند است که تا پای جانش از جنگل و حیوانات آن حفاظت می‌کند. هم‌زمان با به دنیا آمدن فرزندان لئو، لونی و لوکیو، انسان‌ها برای پیدا کردن سنگی ارزشمند به جنگل می‌آیند. آن‌ها به دنبال سنگی به نام آفتاب هستند و برای به دست آوردن آن هیچ‌چیزی جلودارشان نیست. از طرفی مدتی است که لونی به انسان‌ها علاقه‌مند شده و این کنجکاوی او باعث می‌شود که به سمت آنها برود که ...

انیمیشن سینمایی "جرج کنجکاو" به کارگردانی متیو اوکلاهان، چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: تد در یک موزه کار می‌کند ولی موزه دیگر هیچ بازدیدکننده‌ای ندارد و ورشکست شده، آقای بلومبری رئیس موزه تد را برای ییدا کردن مجسمه بزرگ زاگاوا به آفریقا می‌فرستد ولی تد فقط یک مجسمه کوجک 8 سانتی پیدا می‌کند و برمی‌گردد. ولی یک میمون با او به شهر آمده تا اینکه بالاخره تد تصمیم می‌گیرد که میمونش را که نامش را جورج گذاشته تحویل باغ وحش دهد ولی جورج فرار می‌کند و تد به دنبالش می‌رود و ...

 شبکه شما

فیلم تلویزیونی "جاده لغزنده است" به کارگردانی روح الله فخرو، یکشنبه 7 اردیبهشت ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: منصور که در پی کسب روزی حلال با ماشین وانت کار می‌کند، شب، هنگام برگشت به خانه با فردی تصادف می‌کند، از ماشین که پیاده می‌شود برای دیدن محل تصادف، با دوچرخه قراضه‌ای مواجه می‌شود، منصور و خانواده‌اش سعی در پیدا کردن فرد مصدوم می‌کنند. ولی اثری از فردی که تصادف کرده باشد، پیدا نمی‌کنند،منصور به کمک خانواده‌اش در پی یافتن راه چاره برای خلاصی از این مشکل‌اند که ...محمد کاسبی، مینا نوروزی، مهدی امینی‌خواه و مریم خدارحمی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "لکنت" به کارگردانی محمد رضا حاجی غلامی دوشنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سارا خواهر رسول لکنت زبان دارد، معلم به رسول توصیه می‌کند که به سارا کمک کند که با مطالعه کتاب، لکنت زبانش از بین  برود، اما رسول که می‌بیند در روستا کتابخانه‌ای وجود ندارد، با کمک دوستانش و حاج رسول مغنی کتاب‌هایی را امانت می‌گیرد و آنها را در حیاط مسجد می‌گذارد، باران سختی بارش می‌گیرد، رسول برای محافظت از کتاب‌ها یک بنر آیت الکرسی راروی آنها می‌کشد اما گاو کتاب‌ها را در نبود رسول می‌خورد و ... محمد رضا عالیور، امیر رضا فرامرزی، یوشع سلیمانی و سمیرا پرویزی در فیلم تلویزیونی "لکنت" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "ساحل گمشده" به کارگردانی علی کلانتری سه شنبه 9 اردیبهشت ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: در میان آبی بی‌کران خلیج فارس دختر بچه‌ای به نام ساحل غرق می‌شود آیدا مادر و فرهاد ناپدری هر چه تلاش می‌کنند تا او را نجات دهند موفق به نجات او نمی‌شوند. ناخدا هامون جنازه ساحل را از دریا بیرون می‌کشد، همسر سابق آیدا (بهنام) فرهاد را متهم به غرق شدن ساحل می‌کند چرا که ساحل ثروت زیادی از جانب پدر بزرگش داشته و این می‌توانسته انگیزه خوبی برای فرهاد باشد تا ساحل را به گونه‌ای از پیش رو بردارد، بهنام، فرهاد و هامون را در این ماجرا همدست می‌داند فرهاد که معلم مدرسه می‌باشد و دانش‌آموزانش رابطه خوبی با او دارند از فرهاد می‌خواهند تا برای ناخدا شدن آن‌ها را همراهی کند. چهار نفر از شاگردانش تصمیم می‌گیرند تا خود را به لنج ناخدا هامون برسانند هامون که قصد سفر به قطر را دارد از ساحل بسیار دور شده است و ... علی بوریان، حمید مولانا و عباس موسوی در فیلم تلویزیونی "ساحل گمشده" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "شرخر" به کارگردانی علی خزاعی‌فر، چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: رضا گرگوندی مرد جوانی است که در فقر شدید و بی کاری به سر می‌برد، ولی بر حسب اتفاق با مرد خلافکار و شرخری به نام اسمال ده تن آشنا می‌‍شود، رضا در جریان نقد کردن چک کتک شدیدی خورده و بستری می‌شود، رضا به دختری به نام نگار علاقه‌مند شده و برای آخرین بار برای نقد کردن چک پدر نگار اقدام می‌کند و پس از آن به خواستگاری نگار می‌رود، ولی پلیس به در خانه نگار می‌رود و رضا را بازداشت می‌کند و نگار که از این موضوع ناراحت است ...در فیلم تلویزیونی "شرخر"؛ سعید توکلی، محمد رضا صولتی، سحر شفیعی و طیبه ابراهیمی بازی کرده‌اند.