به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در حکمی محسن امیری را به عنوان "مسئول بررسی و پیگیری فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی" تعیین کرد.

در متن حکم آشنا خطاب به امیری چنین آمده است:

"تعطیلی فعالیت‌های نمایشی به واسطه شیوع ویروس کرونا باعث شده هنرمندان خلاق این عرصه در جست‌وجوی راه‌های جدید خلق و عرضه آثار نمایشی و ارتباط با مخاطبان باشند.

برگزارکنندگان برخی از این رویدادها خواهان مشارکت، حمایت و مشورت از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی هستند. از این رو جنابعالی را که صاحب تجربیات متعدد هنری و اداری هستید به عنوان مسئول بررسی و پیگیری فعالیت‌های نمایشی در فضای مجازی تعیین می‌نمایم.

شایسته است در تعامل با برگزارکنندگان این رویدادها و بهره‌گیری از نظرات متخصصین این حوزه و کارشناسان و مدیران اداره‌کل هنرهای نمایشی، زمینه هم‌افزایی ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود برای بهبود کیفی و بهره‌مندی بیشتر مخاطبان از رویدادهای نمایشی فضای مجازی را فراهم آورید.

تمامی مدیران و کارکنان واحدها و تالارهای تابعه اداره‌کل هنرهای نمایشی همکاری کامل با جنابعالی برای پیش‌برد امور را در برنامه‌ریزی خود قرار خواهند داد."

محسن امیری فارغ‌التحصیل هنرهای نمایشی و کارگردان تئاتر، هم‌اکنون مدیر اداره برنامه‌های تئاتر است.

قادر آشنا پیش‌تر در حکمی اتابک نادری را به‌عنوان مسئول بررسی شرایط و ضرر و زیان‌های گروه‌ها و تماشاخانه‌های خصوصی در وضعیت کرونایی پیش آمده تعیین کرده بود.