سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمدرضا پناهی‌نژاد نوازنده تیمپانی ارکستر سمفونیک تهران درباره پروژه نوازندگی در خانه که این روزها توسط نوازندگان ارکسترهای بنیاد رودکی با شعار "در خانه می‌مانیم تا زودتر روی صحنه برویم" دنبال می‌شود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: ما این کارها را انجام می‌دهیم و امیدوار هستم که تأثیرگذار باشد.

او ادامه داد: مخاطبان موسیقی کلاسیک در ایران معمولاً کم هستند ولی در چند سال اخیر به خاطر حضور آقای شهرداد روحانی، همه برنامه‌های ارکستر سمفونیک تهران با مخاطبان زیادی برگزار شده است. ما در تهران حتی تبلیغ معمولی هم نداشتیم ولی همیشه سالن‌ها پر می‌شد.

او در ادامه درباره اجرای خانگی بخشی از سمفونی نهم بتهوون با محوریت ارکستر سمفونیک تهران و با همکاری نوازندگانی از چند کشور اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته با آقای روحانی در ارکستر سمفونیک دو بار سمفونی نهم را اجرا کرده بودیم و این‌بار با بچه‌ها تصمیم گرفتیم بخشی از اجرای خودمان را کار کنیم. نوازنده‌های دیگر چون در خانه هم ساز داشتند این کار را در خانه انجام دادند ولی از آنجا که ساز من بزرگ است و قابل حمل نیست، یک روز به اداره رفتم و قطعات را از آنجا ضبط کردم.