سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهدی عطاریان خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده درباره فعالیت‌های این روزهایش به هنرآنلاین توضیح داد: در روزهای قرنطینه از توفیق اجباری استفاده و ساخت چند تک‌آهنگ را آغاز کردیم.

وی افزود: نتیجه آن شکل‌گیری "کابوس" بود که این قطعه به‌صورت مشترک با همراهی مهدی قربانی اجرا شد. تمام سازهای به‌کاررفته در این موسیقی شامل گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد توسط او نواخته شده است و تمام مراحل تولید موسیقی نیز شامل آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ توسط بنده صورت گرفته است.

او ادامه داد: این قطعه که تِمی عاشقانه دارد با ترانه‌ای از آزیتا شهروش به اجرا در آمده است. ما در این اثر عشق را اصلی‌ترین میل و گرایش انسانی توصیف کردیم که انسان را سریع‌تر از هر چیزی به خوشبختی کامل می‌رساند چرا که معتقدیم عامل بهسازی و تصفیه روح و روان که به زندگی زیبایی می‌دهد و در پرتو آن، زندگی لذت‌بخش می‌شود عشق است. اگر انسان به این مقام برسد، دیگر بدون عشق زندگی نتوان کرد.

کابوس

عطاریان اضافه کرد: موسیقی پاپ معمولاً به‌نوعی از موسیقی اطلاق می‌شود که به شکل تجاری تهیه شود و در راستای هیچ آرزوی پر معنایی به وجود نیامده و هدف تولید آن سود مالی است و به‌عنوان یک صنعت شناخته می‌شود نه هنر، اما "کابوس" قطعه‌ای است که هدف آن سود مالی نیست. ما تمام سعی‌مان را کرده‌ایم که به اصول حرفه‌ای موسیقی پایبند باشیم و با بهره گرفتن از بعضی مؤلفه‌های موسیقی پاپ قطعه‌ای تولید کنیم که مخاطبین را به خود جلب کند.

او تأکید کرد: همان‌طور که همه می‌دانیم هدف هنر تغییر جهان به سمت نیکی است در نتیجه با این ایدئولوژی به تولید آثار دیگر ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم اوضاع خود و مخاطبین را بهبود بخشیم. به لطف خدا در آینده‌ای نزدیک آثاری دیگر با این نگاه تقدیم مخاطبین خواهیم کرد.