به گزارش هنرآنلاین، مراسم جشن 5 سالگی مسابقات سفره‌های ایرانی اسلامی شامگاه یکشنبه 15 مرداد ماه از ساعت 19، در گالری شماره 2 خانه عکاسان ایران در حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این نشست اساتید پیشکسوت عرصه عکاسی از جمله دکتر محمد ستاری، فرزاد هاشمی، محمدمهدی رحیمیان، افشین شاهرودی، رسول اولیا زاده، مژگان طریقی، حسن غفاری و ... حضور خواهند یافت.

همزمان با برپایی این مراسم، نمایشگاهی از آثار برگزیده و منتخب چهار دوره گذشته مسابقات عکاسی از سفره‌های افطاری، که در جشنواره رمضان شهرداری "کچی اورن" آنکارا برپا شده بود برگزار می شود که در این جشن، به تمامی عکاسان حاضر در این نمایشگاه، گواهی شرکت ارائه می‌شود.

شایان ذکر است در این نمایشگاه عکس‌هایی از احمد آقاسیانی، میثم امانی، مهتاب بحریانی، مرجان تایی، محمد توکلی، مهدی حاجیوند، رضا رادپور، گلرخ راوش، سارا رجب دوست، حمیده سلیم نژاد، سیدمدیار شجاعی فر، فرامرز عامل بردبار، مهدی عباسی، مهدی عقیقی، امیر عنایتی، محمد قدرتی وایقان، داوود کهن ترابی، امیر مافی بردبار، احمد مرادی، حسین مسلمی نایینی، منصوره معتمدی، پیمان ملک محمدی را با موضوع سفره‌های افطاری ایرانی و آثاری از اباصلت بیات، بهزاد فیروزی، علیرضا جلیلی فر و سیداحسان باقری با عکس‌هایی از کشورهای اسلامی پاکستان، لبنان، عربستان و قطر را به نمایش گذاشته خواهد شد.

بر این اساس، دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی در نظر دارد تا در این مراسم، از برگزیدگان و عکاسان راه یافته به نمایشگاه سفره‌های هفت سین سال 91، با ارائه جایزه، لوح تقدیر و گواهی شرکت در نمایشگاه، تقدیر به عمل آورد.

"حسن غفاری" سال گذشته در مسابقه عکاسی از سفره‌های هفت سین، جایزه خود را به دبیرخانه برای برگزاری بخش ویژه‌ "سبزه" در مسابقه هفت سین سال 91، اهدا کرده بود، از برگزیدگان این بخش با ارائه جایزه و لوح تقدیر مسابقات، تجلیل می‌کند.

انتهای پیام/32/31