به گزارش هنرآنلاین، در روزهایی که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و مردم کشورمان در قرنطینه خانگی به سر می‌بردند، برنامه "ورزش تعطیل نیست" تولید شبکه ورزش با ساخت آیتم‌های پرنشاط و ایجاد فضایی شاد و همچنین با آموزش ورزش‌ها و بازی‌های در خانه سعی در پر کردن اوقات فراغت مخاطبان را داشت تا شاید بتواند نگاه مردم را به لزوم انجام ورزش معطوف کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای مجتبی پوربخش و حضور نصرالله رادش، بازیگر سینما و تلویزیون، همچنین با دعوت از پزشکان کشورمان تلاش کرد اطلاعات خوبی را در زمینه بیماری کرونا و راه‌های پیشگیری از این بیماری و سایر بیماری‌ها به مخاطبان بدهد.

علاوه بر این‌ها، در برنامه "ورزش تعطیل نیست" چندین هزار ویدئو دریافتی از مردم شهرهای مختلف کشور پخش شد که پخش کلیپ‌های مردمی در این برنامه با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

به‌تازگی با پخش تیزر جدید این برنامه در اردیبهشت‌ماه، به نظر می‌رسد برنامه "ورزش تعطیل نیست" در کنار آیتم‌های جذاب و خوبی که داشت، برای ماه مبارک رمضان تدارک یک برنامه شاد و مفرحی را دیده که قرار است یک سری مباحث جدی ورزش کشور هم به آن اضافه شود.

برنامه "ورزش تعطیل نیست" که از دوم فروردین‌ماه هر روز ساعت 11 از شبکه ورزش پخش می‌شد، در پخش جدید از ساعت 16 روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و میزبان مهمانان ویژه‌‌ای خواهد بود.