به گزارش هنرآنلاین، آرتیبیشن در آبان و اسفند 98 با برگزاری دو مزایده آنلاین و جمع‌آوری آثاری از هنرمندان پیشکسوت و جوان، اقدام به فروش فوری 25 اثر از مجموعه‌داران در یک مزایده خصوصی در کانال تلگرام خود کرد.

اکنون سومین دوره مزایده در چهارم اردیبهشت‌ماه سال 99 با آثار متنوعی از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعد این عرصه تکرار خواهد شد.

این مزایده در دو بخش و با تعداد 20 اثر تکرار خواهد شد که در آن آثار متنوعی از پیشکسوتان هنر و افرادی چون اردشیر محصص، نصرت‌الله مسلمیان، صادق تبریزی، احمد نصراللهی، هانیبال الخاص، علی ندایی، ایرج زند، نزار موسوی‌نیا، فرامرز پیلارام، رضا درخشانی، فرشید ملکی، هادی فدوی، صادق تبریزی، علی گلستانه، سیامک عزمی، حسین زنده‌رودی، محسن وزیری‌مقدم، منوچهر نیازی، ناصر اویسی، جواد علی‌‌محمدی‌اردکانی حضور خواهد داشت.

آثار این مزایده مطابق روال پیش حداقل یک سوم ارزش واقعی خود در مزایده حضور دارند تا آماده جذب پیشنهاد قیمت‌های بالاتر شوند. اولین بخش این مزایده به مدت دوروز در چهارم و پنجم اردیبهشت و دومین بخش آن ششم و هفتم اردیبهشت برگزار خواهد شد؛ و با آغاز هر بخش از این مزایده‌ها خریداران به مدت 48 ساعت فرصت پیشنهاد خرید در بازه‌های بالاتر خواهند داشت.

پیشتر در آبان و اسفند 98 با جمع‌آوری آثاری از هنرمندان پیشکسوت و جوان، 25 اثر از مجموعه‌داران به فروش رسیدند. علاقه‌مندان برای شرکت در مزایده نیز اگر قبلا خریدار آرتیبیشن بوده‌اند و یا توسط یکی از افراد معتمد آرتیبیشن (مجموعه‌داران آن، هنرمندانش و یا دیگر خریداران آرتیبیشن معرفی شده باشند) بدون پرداخت وجه اولیه جهت خرید اثر می‌توانند در مزایده آرتیبیشن ثبت‌نام کنند.

برای دنبال کردن سومین مزایده آنلاین و بازدید از آثار این مزایده به کانال مزایده آرتیبیشن بپیوندید: https://t.me/Artibition_auction برای راهنمایی جهت ثبت‌نام در مزایده با شماره تلفن‌ 02122922538 و یا به تلگرام یا واتساپ شماره 09122121030پیام دهید.