به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک‌انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان چهارمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر تحت عنوان "طنز پهلو 4" منتشر شده و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، با بیان اینکه آثار ارسالی باید الزاما حول محور ادبیات طنز و در سه بخش شعر و نثر و داستان کوتاه باشد، افزود: هر شرکت‌کننده می‌تواند با ارسال حداکثر ٣ اثر در این جشنواره شرکت کند.

این مسوول گفت: آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند یا آثار غیرمرتبط به بخش داوری راه پیدا نخواهد کرد.

نیک‌انجام با بیان اینکه شرکت در این جشنواره هیچ محدودیت سنی ندارد، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدیدآورندگان برای خود محفوظ می‌داند.

وی با بیان اینکه مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس در ذیل آثار ارسالی قید شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را در برگه A4 در قالب  word و با قلم B nazanin اندازه 14 به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

نیک‌انجام در ادامه افزود: مهلت ارسال آثار تا 31 خردادماه 99 بوده و دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثار ارسال شده پس از موعد مقرر معذور است. آیین اختتامیه جشنواره پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عادی شدن شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‎مندان و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه: استان گیلان ، شهرستان فومن، خیابان شهید بهشتی، مجمع فرهنگی هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امور هنری و یا به نشانی الکترونیکی fuman@farhang.gov.ir و یا به شماره فکس ٠١٣٣٤٧٣٦٣٦٧ ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شرکت در اختتامیه به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده به ترتیب نفر اول بخش شعر: تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ١٠ میلیون ریالی و نفر اول بخش نثر و داستان کوتاه: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ١٠ میلیون ریالی، مجموعا ٢٠ میلیون ریال - نفر دوم بخش شعر: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه ٧/٥٠٠/٠٠٠ ریالی، نفر دوم بخش نثر و داستان کوتاه: تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ٧/٥٠٠/٠٠٠ ریالی، مجموعا ١٥ میلیون ریال. نفر سوم بخش شعر: تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ٥ میلیون ریالی و نفر سوم بخش نثر و داستان کوتاه: لوح سپاس و کارت هدیه ٥ میلیون ریالی، مجموعا ١٠ میلیون ریال و به پنج اثر برگزیده: تندیس جشنواره، لوح سپاس و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.