قاسم افشار در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: آلبوم جدیدم با طی کردن مراحل تولید و مجوز آماده انتشار شده است و برای عید فطر وارد بازار موسیقی خواهد شد.

این خواننده با تاکید بر اینکه این آلبوم "سکوت خیس" نام دارد، گفت: این نام نشات گرفته از سال‌ها سکوت من است، دلیل این سکوت نیز این بود که بازار موسیقی برایم دلچسب نبود و از فضای آن اصلا راضی نبودم؛ هشت سال دوری از حوزه موسیقی برای کسی که عاشق موسیقی است کار راحتی نیست؛ به همین دلیل این پیشنهاد دوستانم برای انتشار آلبومی جدید به عمل تبدیل شد و سعی کردم آلبومی متناسب با ذائقه خود و مخاطبانم منتشر کنم.

افشار با اشاره به جزییات آلبوم "سکوت خیس" اظهار داشت: این آلبوم شامل 10 قطعه است که ترانه های آن را بابک صحرایی، مریم اسدی، پگاه موسوی، رومینا تجلی، داریوش شهریاری و افشین مغراضی سروده‌اند.

خواننده "وقف پرنده‌ها" در ادامه خاطرنشان کرد: آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را هنرمندانی همچون تورج شعبانی،محمدرضا چراغعلی، پوریا حیدری، امیر عباس حسن زاده، امین قباد، میلاد اکبری، بهرنگ قدرتی، بهروز علیاری و افشین مغراضی به عهده داشته‌اند.

وی نسبت به استقبال مردم از این آلبوم اظهار امیدواری کرد و گفت: فکر می کنم این آلبوم یکی از بهترین آلبوم هایی است که تاکنون منتشر کرده ام. چون سعی کرده ایم به بهترین شکل ممکن آهنگهای آن را ساخته و تنظیم کنیم و از بهترین ترانه ها با بهترین موضوعات روز بهره ببریم.

افشار تصریح کرد: قرار بود این آلبوم پیش از این منتشر شود اما به دلیل حساسیت بر روی میکس و مستر آن، انتشارش به تعویق افتاد. همچنین در بخشی از ریتم‌ها نیز تغییراتی را لحاظ کرده ایم که همین موجب تاخیر در انتشار شد. ناگفته نماند که تغییری در ترانه، ملودی و تنظیم ها صورت نگرفت. "سکوت خیس" توسط شرکت تصویر سبز منتشر می شود.

این خواننده در پایان گفت: در شرایطی که خواندن و نخواندن یکی است و هیچ فایده ای ندارد، این آلبوم را وارد بازار موسیقی می‌کنم؛ چرا که من عاشق خواندن هستم و برای عشقی که دارم کار می کنم.

انتهای پیام/43