سرویس موسیقی هنرآنلاین: پرواز همای خواننده موسیقی سنتی به همراه گروه مستان شامگاه روز جمعه 29 فروردین‌ در تالار وحدت به اجرای کنسرت آنلاین پرداخت.

همای پیش از آغاز کنسرت گفت: من و گروهم خوشحال هستیم که در این شرایط بحرانی این شانس را به دست آورده‌ایم تا برای شما عزیزان برنامه کنسرت اجرا کنیم.

این خواننده ادامه داد: همه ما روزهای سختی را سپری می‌کنیم و حسرت دیدار تک‌تک شما در دلمان مانده است، اما این کنسرت فرصت خوبی خواهد شد تا هوایی تازه کنیم.

وی پس از اشاره به این که قصد دارد گلچینی از آهنگ‌‌های خود را  اجرا کند، کنسرت آنلاینش را تقدیم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها کرد که این روزها در خط مقدم مبارزه با بیماری ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

کنسرت همای با اجرای قطعه‌های اجتماعی "از باده مدهوشم کنید" و "این چه جهانیست" آغاز شد و پس از آن او به مخاطبان خود که این بار وی را از طریق تلویزیون تیوا تماشا می‌کردند درباره رپرتوار خود توضیح داد: من پس از اجرای این دو قطعه اجتماعی سعی می‌کنم کمی آهنگ‌های عاشقانه‌ بخوانم تا این کنسرت حالت شاداب‌تری داشته باشد.

همای در ادامه قطعات "دل دیوانه من" و "زبان نگاه (اشارات نظر)" را اجرا کرد، تا اینکه نوبت به اجرای قطعه "دیوانه‌تری" رسید.

پس از اجرای این آهنگ، همای به صندلی‌های خالی تالار وحدت اشاره کرد و گفت: اگر امشب تماشاگران در سالن حضور داشتند حتماً این قطعه را همراه ما می‌خواندند ولی الآن هم مطمئن هستم که مردم در خانه‌های خودشان این آهنگ را همراه ما زمزمه می‌کنند.

آهنگ‌های "بیقرار" و "یارا یارا" دیگر قطعاتی بودند که همای به همراه گروه مستان اجرا کرد و پس از آن با معرفی و اجرای قطعه "یهودا" از پایان کنسرت آنلاین خود خبر داد.

محمود نوذری (سنتور)، سعید فهیمی (نی)، مسلم علیپور (کمانچه)، میلاد علیپور (تار)، فرشاد رستمی (کمانچه) و حمیدرضا یوسفی (جیمبی) اعضای گروه مستان  را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

بنیاد فرهنگی هنری رودکی با همکاری و مشارکت تلویزیون تعاملی تیوا، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی هنرمندان، با توجه به عدم امکان حضور تماشاگران در تالارهای این بنیاد، مجموعه کنسرت‌های آنلاین برگزار می‌کند. این اجراها به پیشنهاد هنرمندان و بدون دریافت هزینه برگزار می‌شود.