سرویس تجسمی هنرآنلاین: در روزهای خانه‌نشینی و قرنطینه که به دلیل تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری ارتباط میان هنرمندان و مخاطبان آنها کمرنگ شده است، شبکه‌های مجازی فرصت خوبی را فراهم می‌کنند تا ارتباطی از راه دور میان این افراد برقرار شود. هنرمندان تجسمی که همیشه در گالری‌ها امکان ارتباط با مخاطب آثار خود را داشتند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و چه‌بسا در فضای مجازی با نمایش آثار خود یا گفت‌وگو با مردم، بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

گالری بام یکی از مراکز هنری است که در روزهای تعطیلی خود اقدام به ایجاد فرصتی جایگزین کرده و مجموعه گفت‌وگوهایی با هنرمندان تجسمی تدارک دیده است. در این گفت‌وگوها هنرمندان نقاش به بیان شیوه کار و رویکرد خود در هنر می‌پردازند و بی‌واسطه با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند.

این گالری برنامه ویژه‌ای با نام "بام تاک" در صفحه مستقل اینستاگرامی baam.tv@ پخش می‌کند که در آن هر هفته با سه نفر از هنرمندان تجسمی ایران به صورت زنده گفتگو می‌شود. تابه‌حال سه قسمت از این مجموعه منتشر شده است که به گفت‌وگو با علی خالق، صبا صالحی و جلال‌الدین مشمولی اختصاص داشته است.

این مجموعه گفت‌وگوها از 26 فروردین آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای آینده ساعت 8 شب با مراجعه به صفحه اینستاگرام baam.tv@ بیننده قسمت‌های بعدی برنامه و گفت‌وگو با هنرمندان دیگر باشند.