به گزارش هنرآنلاین، حسن صمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از تجمع و لزوم حفظ سلامتی هنرجویان دوره آموزش آنلاین هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود به مهر گفت: این دوره آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به همت خانه پویانمایی گیلان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به آغاز فعالیت‌های آموزشی و هنری و پرهیز از تعطیلی آن، تقویم آموزشی ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده و برای مخاطبان و علاقمندان رشته‌های هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود.

صمدی با اشاره به اینکه هدف این کار استمرار آموزش و مهارت‌افزایی از طریق رسانه‌های برخط است، تصریح کرد: به منظور همراهی با ستاد مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس برگزاری دوره‌های مجازی و برخط در دستور کار قرار گرفته است.

وی مدل‌سازی، نقاشی دیجیتال، موهو، فوتوشاپ را از موارد پیش‌بینی شده برای این دوره آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این دوره آموزش تا ۵ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره‌های آموزشی به سایت خانه پویانمایی به نشانی www.gilananimatiohome.ir مراجعه کنند.