سرویس سینمایی هنرآنلاین: سعید پروینی تهیه‌کننده سریال "می‌جان" به کارگردانی مرجان اشرفی زاده است که در شمال کشور در حال فیلمبرداری بود و اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا تولید آن به زمانی دیگر موکول شده است. بهروز شعیبی، الهام کردا، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی‌پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی و... بازیگران این سریال هستند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت این سریال که قرار بود ماه مبارک رمضان به روی آنتن تلویزیون برود،توضیح داد: در حالی که بیش از نیمی از فیلمبرداری سریال "می‌جان" پیش رفته بود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و شدت آن در استان گیلان فیلمبرداری کار برای حفظ سلامتی اعضای گروه و جلوگیری از لطمه به کیفیت کار، ضبط را متوقف کرده و ادامه کار را  به زمان دیگری موکول کردیم. به همین دلیل از پخش در ایام ماه مبارک رمضان  نیز انصراف دادیم. در حال حاضر در تهران هستیم و منتظریم تا وضعیت به ثبات رسیده و تعیین تکلیف شود.

پروینی که در کارنامه خود سریال‌های "حوالی پاییز" و "گشت پلیس" را نیز دارد، افزود: قطعاً سریال‌های ماه مبارک رمضان از مخاطبان بیشتری برخوردار هستند و ما تمام سعی خود را برای تکمیل پروژه "می‌جان" انجام دادیم، اما متأسفانه با توجه به شرایط موجود امکان ادامه ضبط این سریال وجود نداشت و لذا علیرغم میل باطنی انصراف خود را از پخش این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان اعلام‌ می‌کنیم.

این تهیه‌کننده همچنین در ادامه  درباره بازپخش مینی سریال "گشت پلیس" از شبکه سه سیما نیز گفت: یکسری از آثار در پخش مجدد خود بار دیگر مخاطب می‌گیرند و امیدواریم که "گشت پلیس" نیز به همین شکل باشد. اصولاً مینی سریال‌ها چندان مخاطب خاصی ندارند، اما زمانی که این سریال از تلویزیون پخش شد، اتفاقات ویژه‌ای برای آن رقم خورد و احساس می‌کنم در بازپخش آن نیز شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

پروینی افزود: شبکه سریال تأمینی کم ندارد و آنتن پر کردن هم لزوماً کار سختی نیست، اما وقتی سریالی را انتخاب می‌کنند که شورای تأمین برنامه موفقیت‌های آن را در زمان پخش بررسی می‌کند و میزان اقبال عمومی آن را سنجیده و برای پخش مجدد انتخاب می‌کند. آن‌طور که به من اطلاع دادند در این چند سال گذشته "گشت پلیس" و سریال "نوار زرد" توانسته‌اند در ژانر پلیسی- معمایی نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و جزو پرمخاطبین باشند که این جای تعجب دارد چرا که در زمان پخش سریال تبلیغات چندانی روی آن صورت نگرفت.

مجموعه هفت قسمتی "گشت پلیس" به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی سعید پروینی محصول سیما فیلم است که با  مشارکت ناجی هنر در ژانر معمایی- پلیسی تولید شد و دی‌ماه سال 97 به روی آنتن رفت.  این سریال از روز سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه جایگزین سریال "دوپینگ" شبکه سه سیما شده است و داستان چند مأمور نیروی انتظامی را روایت می‌کند که درگیر عملیات شهری خاص می‌شوند. فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نیلوفر شهیدی، رضا کریمی ترکیب اصلی بازیگران سریال "گشت پلیس" را تشکیل می‌دهند.