پدرام مرندیز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: مجموعه‌ای تحت عنوان ˝شهر خاموش˝ به کمک آهنگساز و نوازنده گروه ˝کوک˝ منتشر خواهد شد.

این آهنگساز که آلبوم" باران" را با همکاری مشترک امین حیایی و اشکان وفایی در بازار موسیقی دارد،خاطرنشان کرد: این آلبوم که صورت گروهی ساخته شده است، مرحله ضبط خود را به پایان رسانده است و تا پایان سال جاری توسط موسسه فرهنگی-هنری ترانه شرقی منتشر می‌شود.

وی افزود: ترانه‌های این آلبوم را رضا کوهنورد، علی مهرگان، جهانگیر جعفریان و ترانه مکرم سروده‌اند و آهنگهای آن توسط ماکان حافظی و روزبه اسدی ساخته شده است. همچنین تنظیم‌ قطعات آن را من و ماکان حافظی انجام داده ایم.

مرندیز با اشاره به اینکه آلبوم "شهرخاموش" در مرحله صدور مجوز است و تا دوماه دیگر وارد بازار موسیقی می‌شود، تاکید کرد: هر چند ارکستر اجرا کننده یک ارکسترپاپ-راک است ولی قطعات آن در سبکهای مختلف پاپ، راک و ... است.

این آهنگساز انتشار یک آلبوم موسیقی را با مشکلات متعددی همراه دانست و در این باره گفت: مشکلات انتشار آلبوم مختص خواننده و عوامل آن نیست بلکه شرکتهای تولید و پخش، بخشی از این مشکلات را دامن می‌زنند. شرکتها با وجود ترافیک کاری مدت زمان زیادی را صرف انتشار یک آلبوم می‌کنند. دو روز تاخیر در ارائه یک ترانه می‌تواند انتشار آلبوم را دو ماه به تاخیر بیندازد.

این نوازنده گیتار در ادامه با اشاره به اینکه کنسرتی کارگاهی برای آواز و ترانه برگزار می کند،گفت: این کارگاه که برای200 نفر از دوستدارن موسیقی برگزار می‌شود به موسیقی بی کلام ایرانی و خارجی اختصاص دارد .

پایان پیام/43