به گزارش هنر آنلاین، امید امیدبخش مدیر اجرایی نهمین جشنواره ملی هنر های تجسمی امام رضا(ع) با اعلام این خبر افزود: در این دوره با توجه به تغییر نگرش دبیرخانه در ارتباط با نوع برگزاری جشنواره به صورت کارگاهی سعی شده اساتید مرتبط با شیوه برگزاری انتخاب شوند.

امید بخش ادامه داد: در نهمین دوره این رویداد ملی اساتیدی چون علی ندایی، همایون ثابت مطلق و مجید اسلمی در رشته طراحی و نقاشی داوری خواهند کرد. در رشته پوستر نیز اساتیدی چون پیمان پور حسین و مرتضی محلاتی به همراه هما دلورای با حضور در کارگاه داوری این بخش را انجام می دهند.

مدیر اجرایی نهمین جشنواره ملی هنر های تجسمی امام رضا (ع) با اشاره به اینکه اساتیدی مانند نادر قشقایی، مرتضی ترسلی و پریسا خضابی در رشته مجسمه سازی داوری بخش کارگاهی را به عهده خواهند داشت افزود: داوران رشته های نگارگری، گل و مرغ و تذهیب نیز اساتیدی مانند علی اصغر تجویدی، عباس سلیمانی و محمدولی محمد رحمانی هستند.

مدیر اجرایی نهمین دوره جشنواره ملی هنر های تجسمی امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته همه هنرمندان شرکت کننده می بایست روز 27 شهریور ماه جهت پذیرش در کارگاه ها در شراز حضور یابند.

وی اضافه کرد : با فراخوان اعلام شده هنرمندان از تاریخ 28 الی 30شهریور ماه در شیراز و با حضور در محل های مشخص شده در هفت رشته مذکور با یکدیگر رقابت خواهند کرد که مراسم اختتامیه روز 31 شهریور ماه انجام می‌شود.