سرویس تجسمی هنرآنلاین: گالری Ag دومین دوره "استعداد آ گ" را در تیرماه 99 برگزار می‌کند. این رویداد ویژه عکاسان جوانی است که کمتر شناخته شده‌اند و در این دوره شش نفر به عنوان استعدادهای عکاسی سال ۱۳۹۹ برگزیده شده و آثارشان به صورت دو نمایشگاه گروهی در گالری Ag به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه‌براین، گالری برای استعدادهای منتخب جلسات نقد و بررسی ترتیب خواهد داد و کاتالوگی از آثار منتخبین نیز به چاپ می‌رسد.

با پایان مهلت شرکت در فراخوان، در مرحله‌ اول بیست نفر بر اساس آرای هیئتِ انتخاب برای مصاحبه دعوت می‌شوند و سپس در مرحله‌ دوم شش برگزیده‌ برای حضور در نمایشگاه انتخاب می‌شوند. پریسا امین‌الهی، بهزاد جایز، سیمین‌دخت دهقانی، پرنیان فردوسی، عباس کوثری و محسن یزدی‌پور هیئت انتخاب دومین دوره "استعداد آ گ" هستند.

در این فراخوان اولویت پذیرش با هنرمندانی است که تاکنون نمایشگاه انفرادی نداشته‌اند و ارسال آثار با تمامی سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف در مدیوم عکاسی و ویدئو (مستند، فاین آرت، پرتره، منظره، صحنه‌آرایی، آثار عکس‌محور، عکس‌چیدمان، تحقیق‌محور و ...) آزاد است. در صورت فروش آثار ۱۰۰٪ فروش متعلق به هنرمند خواهد بود.

علاقه‌مندان تا 30 اردیبهشت فرصت دارند آثار خود را به نشانی agtalent@aggalerie.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.aggalerie.com/Talents  مراجعه کنند.