به گزارش هنر آنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، علی اکبرحقیقت نیا در ارتباط بااین نمایشگاه میگوید : مشهور است که احساس مشترک بشری، پس از عشق، احساسی است که در مقابل زیبایی یک منظره به هر انسانی دست می دهد .

وی افزود :مهارت نقاش منظره پرداز در بازنمایی عناصر طبیعت به گونه ای است که بیننده در نگاه اول به دلیل «زیبایی اثر» به آن دل می سپارد و در نگاه بعدی به خاطر آنکه در «خوبی » آنچه می بیند هیچ شکی ندارد، به آن تعلق خاطر عمیق تری احساس می کند .

حقیقت نیا گفت :انسان امروزی و به ویژه شهروندان شهرهای بزرگ کمتر فراغت بال دارند تا زمزمه نسیم را از لابه لای صنوبرها بر جان مشتاق خود حس کنند و این وظیفه نقاش را سخت تر میکند تا نمایشگاهی برپا کند که در آن احساس جاری باشد.

وی ادامه داد:انعکاس مناظر و چشم اندازهای آشنای یک سرزمین در آثار نقاشان آن سرزمین، منجر به ادراک غنی تر مخاطبان از محیط اطراف می شود ومن تلاش کردم تا با برپایی این نمایشگاهی گامی جدید در جهت انتقال احساس لطیف به مخاطبان بردارم.

شایان ذکر است : این نمایشگاه از 20 الی 25 مرداد ماه جاری همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و 17 الی 21 پذیرای علاقه مندان است .