سرویس موسیقی هنرآنلاین: در آخرین شب از مجموعه کنسرت‌های آنلاین جشنواره "نوروزخانه"، گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان شامگاه جمعه 22 فرودین ماه در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه رفت.

محسن شریفیان سرپرست این گروه پیش از شروع کنسرت درباره تجربه اجرا در سالن بدون تماشاگر گفت: این یک اتفاق نادر است که در دنیا پیش آمده و فکر نمی‌کنم کسی تجربه اجرای بدون تماشاگر را داشته باشد.

وی ادامه داد: همیشه یکی از کابوس‌های من این بود که در یک سالن بدون تماشاگر کنسرت اجرا کنم و حالا این کابوس من تبدیل به واقعیت شده است. ما امشب سعی می‌کنیم با بیننده‌های حاضر در خانه ارتباط برقرار کنیم.

گروه لیان با اجرای یک قطعه شاد بوشهری، کنسرت خود را آغاز کرد و در ادامه آکا صفوی خواننده گروه قطعه معروف "اشکله" را خواند.

اجرای قطعه "سی ناخدا" و تک‌نوازی ساز نی انبان، بخشی از برنامه گروه "لیان" تا آمدن مهمان ویژه کنسرتشان، کاراکتر جناب‌خان با صداپیشگی محمد بحرانی بود که از ورود آن‌ها به روی صحنه جلوگیری شد. شریفیان از این اتفاق دلخور شد و صحنه را ترک کرد.

دلیل اجازه پیدا نکردن جناب‌خان این بود که گروه لیان از قبل با صدا و سیما، مالک حقوق مادی و معنوی این عروسک هماهنگی نکرده و مجوز نگرفته بود.

درنهایت پس از ایجاد وقفه‌ای یک ساعته، صداوسیما کوتاه آمد و کنسرت گروه لیان با همراهی جناب خان از ساعت 11 شب ادامه پیدا کرد.

جشنواره "نوروزخانه" با گذشت نزدیک به دو هفته درنهایت شب گذشته به کار خود در بخش موسیقی پایان داد. این رویداد از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا برگزار شد.