به گزارش هنرآنلاین، رئیس سازمان بسیج هنرمندان شهرستان دامغان صبح امروز در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه‏ها اظهار داشت: بسیج هنرمندان دامغان، این نمایشگاه‌ها را برای افزایش آگاهی و معلومات مردم به ویژه بسیجیان و استفاده بهینه از ماه مبارک رمضان برپا کرده است.

محمد طالبی با بیان اینکه نمایشگاه فروش کتب علوم قرآنی با بیش از 10 درصد تخفیف در سه نقطه برپا شده است، خاطرنشان کرد: تجربه بیانگر این است که توجه به کتاب و مطالعه نیازمند عواملی است تا افراد را تهییج و ترغیب به سمت کتاب و کتاب‏خوانی کند و یکی از بهترین شیوه‌های آن برپایی و به نمایش گذاشتن و در معرض دید قرار دادن کتاب است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان شهرستان دامغان تأکید کرد: باید برای جذب هرچه بیشتر افراد به کتاب‏خوانی از کتاب‌های جدید و پر محتوا با موضوعات مختلف در زمینه‌های علمی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده شود.

طالبی یادآور شد: این سه نمایشگاه علوم قرآنی و عرضه کتاب در موضوعات قرآنی، دینی و اسلامی در سه مکان، بقعه‌های امامزاده محمد و جعفر (ع) و شهربازی و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دایر است و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ کد 70