سرویس مد و لباس هنرآنلاین: رونق تولید و به دنبال آن جهش تولید حجت را بر تمام واحدهای صنفی و تولیدی در عرصه‌های گوناگون تمام کرد. اما به هر حال بروز مخاطرات و برخی رویدادهای غیرمترقبه وصول به چنین اهداف بلندی را دچار افت و خیزهایی کرده و می‌کند.

اساساً مدیریت پویا و هوشمند در طراحی مدل‌هایی که شاید بر پیشانی آن‌ها نام و شعار سال نقش بسته باشد در عملیاتی شدن و به مورد اجرا درآمدن چنین منویات به‌منظور تحقق باید تمامی احتمالات را مورد نظر قرار دهد تا آسیب‌های چنین پیامدهای ناگواری را به حداقل و یا صفر برساند.

حتی اگر کرونایی در کار نبود ممکن بود حادثه و یا اتفاقاتی دیگر چرخه تولید را با فراز و فرودهایی مواجه سازد و حال که این اتفاق افتاده و همه مناسبات و فعالیت‌های تولیدی را تحت تأثیر خود قرار داده است متولیان امر باید از محل همان اعتبارات پیش‌بینی‌شده پای کار آمده و معضلات و مشکلات وارد آمده را به حداقل برسانند.

عرصه مد و لباس یکی از عرصه‌های استراتژیک و مهم در حوزه‌های گوناگون ازجمله چرخه تولید به‌منظور خودکفایی و بی‌نیازی از واردات است و از آنجا که مقوله تولید در این عرصه حرکت نوپاست و حتی در شرایط عادی این قشر نیاز به حمایت‌هایی بی‌شائبه دارند در چنین اوضاع بغرنجی توقع این است که در اسرع وقت و برای جبران خسارت‌های وارده بودجه‌های حمایتی را به ایشان اختصاص دهند.

با ذکر این مقدمه و در ادامه این مطلب نامه منتشرشده از سوی ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران به یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ارتباط با لزوم حمایت هر چه بیشتر از فعالان صنعت پوشاک در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی را بخوانید:

نامه رئیس اتحادیه پوشاک به رئیس سازمان صمت