سرویس موسیقی هنرآنلاین: اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مدتی است فعالیت‌های هنری ازجمله برگزاری کنسرت‌ها، برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌هایی که نیاز به حضور فیزیکی دارند دچار سکون شده و این وضعیت همه را به‌نوعی وادار کرده که فعالیت‌های خودشان را به تشویق مردم به در خانه ماندن و رعایت کردن نکات بهداشتی محدود کنند.

وی ادامه داد: ما هم تا جایی که در توانمان بود تلاش کردیم تا آثار جدیدی را تولید کنیم. از همین رو قطعه "آفتاب نیمه‌شب" با آهنگسازی استاد حسین بهروزی‌نیا و شعر آقای عباس سجادی را به مردم عزیز و مهربان کشورمان تقدیم کردیم.

این خواننده درباره فعالیت‌های آینده خود اظهار داشت: کارهای مختلفی را آماده کرده‌ام و امیدوار هستم که پس از عبور از این بحران شرایطی فراهم شود تا بتوانیم آثاری که می‌خواستیم سال گذشته منتشر کنیم را در یک وقت مناسب انتشار دهیم.

کمانگری درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های آنلاین و میزان رضایت هنرجویان از چنین کلاس‌هایی بیان کرد: کلاس‌های ما چند وقتی است که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. این کلاس‌ها ابتدا برای دوستان و هنرجویان کمی ثقیل بود ولی آن‌ها هم به‌مرور ترجیح دادند در چنین کلاس‌های شرکت کنند چون در حال حاضر گزینه دیگری وجود ندارد.