سرویس موسیقی هنرآنلاین: سینا سرلک خواننده موسیقی سنتی شامگاه سه‌شنبه 19 فروردین در قالب مجموعه کنسرت‌های آنلاین جشنواره "نوروزخانه" در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به اجرای کنسرت پرداخت.

سرلک پیش از اجرای این کنسرت درباره اجرا در سالن بدون تماشاگر گفت: در تمام طول عمر هنری‌ام، این اولین بار است که دارم در یک سالن بدون تماشاچی کنسرت برگزار می‌کنم و طبیعتاً به خاطر شرایطی که در کشورمان و جهان وجود دارد امشب امکان حضور تماشاچیان وجود نداشت. ما هم دوست داریم که سلامتی مردم حفظ شود و امیدوار هستم که ما را در خانه‌های خودشان دنبال کنند.

در این کنسرت، ابتدا قطعه "جان منی" اجرا شد و پس از اجرای این قطعه، سرلک اجرای خود را به پرستاران، پزشکان و کادر درمانی کشورمان که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند تقدیم کرد.

قطعه دومی که سرلک خواند، "لعنتی" بود و پس از آن قطعات "پیلوت" و "چه کنم" اجرا شد که هنگام اجرای "چه کنم"، موزیک ویدئو این قطعه نیز بر روی صفحه نمایشگر پخش شد.

در ادامه سرلک با معرفی قطعه "زیر سقف دودی" از هواداران خود خواست این قطعه را هم‌زمان با او در خانه بخوانند.

"کجایی نگارم"، "زیبای خواب‌آلود"، "رؤیا" و "این چه حالی است" دیگر قطعاتی بودند که سرلک همراه گروه خود اجرا کرد تا اینکه نوبت به آخرین قطعه اجرایی رسید. قطعه "چشمان آبی" آخرین قطعه‌ای بود که سرلک برای مخاطبانش اجرا کرد.

هومن آزما (رهبر ارکستر)، سینا عبداللهی (درامز)، ماکان یغمایی (پرکاشن)، امین عطایی (ویولن)، شایان فرهادی (کیبورد)، فرید الهی (گیتار باس) و ... نوازندگانی بودند که در این کنسرت سینا سرلک را همراهی می‌کردند.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است.

در ادامه این مجموعه کنسرت‌ها چهارشنبه 20 فروردین گروه رستاک از ساعت 21 روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.