سرویس تجسمی هنرآنلاین: همه‌گیری COVID-19 در سراسر جهان، زندگی هر انسانی روی کره زمین را تحت تأثیر قرار داده و بهترین و بدترین وجوه احساسی و اخلاقی او را نمایان می‌کند. احساسات گوناگونی مانند همدلی و مهربانی تا عصبانیت و ناامیدی، وجود مشترک میان  مردم در سراسر جهان بوده‌اند.

شورای روابط فرهنگی هند (ICCR) با هدف پیوند میان کشورهای سراسر جهان و ارتباط مردم با یکدیگر از هنرمندان دعوت کرده است به بیان این احساسات از طریق شعر، نثر، نقاشی و گرافیک و... بپردازند.

انجمن فرهنگی هند از تمام هنرمندان و شهروندان جهان که به واسطه شیوع ویروس کرونا تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند دعوت به عمل می‌آورد تا احساسات، ایده‌ها و افکارشان را به شکل هنر و در موضوعاتی همچون جداسازی اجتماعی، قرنطینه و مبارزه با این اپیدمی با شهروندان جهان به اشتراک بگذارند.

هنرمندان در سه دسته آماتور، حرفه‌ای و کودکان و دانش‌آموزان زیر 21 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را در قالب‌های هنر معاصر، هنرهای بومی، کاریکاتور، تصویرسازی، هنر دیجیتال و نیوایج ارائه دهند.

آثار برگزیده در دوران اپیدمی کرونا به شکل نمایشگاه آنلاین به نمایش درخواهد آمد و پس از آن در نمایشگاه‌های معتبر در هند و سراسر جهان نیز به نمایش درمی‌آید. همچنین جوایزی برای آثار برتر در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه تا دوازدهم اردیبهشت فرصت دارند فرم موجود در سایت www.iccr.gov.in را پر کنند. اسامی برگزیدگان ششم ژوئن 2020  هم‌زمان با روز جهانی محیط‌زیست اعلام می‌شود.