بهنوش فروتن مدیر گالری شکوه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: هر سال با فرارسیدن شب‌های احیا یک نمایشگاه مناسبتی برگزار می‎کنیم. سال گذشته همزمان با شب‌های احیا نمایشگاه عکس کربلا را در گالری به نمایش در آوردیم و امسال به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) نمایشگاه شمایل نگاری حضرت علی (ع) را به نمایش گذاشته‌ایم.

در این نمایشگاه 33 اثر از موزه تاریخ و تمدن شرق به نمایش گذاشته شده است و 2 اثر از وحیدالدین معینی، 4 اثر از حجت الله شکیبا، 2 اثر از علی امینی، یک اثر از عنایت و 2 اثر از مدیر گالری، بهنوش فروتن، به نمایش گذاشته شده است.

فروتن در ادامه با اشاره به اثر ویژه حجت الله شکیبا در این نمایشگاه که به صورت چیدمان ارائه شده اظهار داشت: از این هنرمند 2 اثر ویژه و بسیار دیدنی به نمایش درآمده است که یکی تصویر کعبه است که در سال 1367 به تصویر کشیده شده و در 52 کشور هم رتبه اول را از آن خود کرده است و دیگر تابلویی است که شمایل حضرت علی(ع) را به تصویر کشیده است که استاد شکیبا برای این نمایشگاه این اثر را خلق کرده است.

نمایشگاه شمایل نگاری که تا پایان ماه مبارک رمضان ببرپاست همه روزه از ساعت 18 تا 22 میزبان علاقمندان خواهد بود. لازم به ذکر است نمایشگاه شمایل نگاری شب 21 ماه مبارک رمضان ویژه خانم‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

گالری شکوه فرمانیه - بلوار اندرزگو- کوچه سلیمی (شمالی) - کوچه امیرنوری - شماره 19 قرار گرفته است.

انتهای پیام/31/34