سرویس تجسمی هنرآنلاین: گالری مژده نخستین روزهای فروردین را با نمایشگاه آنلاین فروش آثار هنرمندان  و با ارائه 66 اثر هنری آغاز کرد. در این مجموعه می‌توان شاهد آثار متنوعی از هنرمندان مختلف بود که هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.

آثار عکاسی جایگاه خاصی در این مجموعه دارند. از آرمان استپانیان چند عکس ارائه شده که در یکی از آن‌ها یک سردیس گچی که مقابل عکسی از یک مرد مسن قرار دارد در یک قاب به تصویر کشیده است. سیامک زمردی مطلق از نمای بالا فیگور شخصی را ثبت کرده که سایه او روی زمین فرم جالبی را به وجود آورده است. در عکس‌های بابک حقی نیز پیکره‌ای مبهم از پشت پرده‌ای دیده می‌شود که گلی در دست دارد و تنها نقاط رنگی عکس را به وجود می‌آورد.

خط نقاشی‌های کیارش یعقوبی در این مجموعه با استفاده از حروفی به خط نسخ که درهم  گره‌خورده‌اند به وجود آمده و بر روی زمینه‌ای با یک تنالیته رنگ قرار گرفته‌اند. مجسمه‌های امیرحسین دلبری پیکره‌هایی برنزی هستند که از شکل طبیعی خارج شده و فرمی بیان‌گرا پیدا کرده‌اند.

نقاشی‌های منوچهر نیازی از مجموعه درخت‌ها از آثار قابل‌توجه این مجموعه هستند. رضا بیگناه منظره‌هایی که با ساده‌سازی فرم‌ها و با رنگ‌های شاد به وجود آمده است را ارائه کرده و محسن کرمی در تابلوهای سیاه‌وسفید خود چهره انسان و خوشنویسی را با سطوح و فرم‌های مختلف درهم آمیخته است. سمیه چهارتکاب چهره‌هایی دلقک مانند را نمایش داده که سرشار از رنگ هستند اما گاه برخلاف ظاهر شاد خود، مغموم به نظر می‌رسند.

علی خالق در تابلوی نقاشی خود، زمینه یکدست قرمز کار را با تصویری محو و مینیاتوری پر کرده و در نمای جلویی، نوارهای زرد خطر را به دور آن ترسیم کرده است. جواد بیاد در تابلوهای خود فضایی سورئالیستی ایجاد کرده و تاریخ و جغرافیای مختلف را با هم آمیخته است. احد قدیری هم در فضای آبستره زمینه تابلو کرگدن‌هایی نیم برجسته را وارد کرده و فضایی خیالی به وجود آورده است.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید و خرید به سایت یا اینستاگرام گالری مژده مراجعه کنند.