حمید شهرامی در رابطه با طرح تاسیس تئاتر شهر در استان اصفهان به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: طرح تاسیس تئاتر شهر از اقدامات مثبت معاونت هنری برای تئاتر کشور است که در توسعه و پیشرفت تئاتر نقش مهمی دارد در استان اصفهان نیز وجود مکانی مختص تئاتر را نیاز داریم در این استان اجراهای نمایشی هم اکنون در چند سالن که چند منظوره هستند اجرا می‌شود.

شهرامی وجود زیرساخت‌های عملی را در این طرح لازم دانست و بیان کرد: در این طرح لازم است برنامه‌ریزی، مدیریت و هماهنگی این برنامه‌ها با هم انجام شود و کار تخصصی باشد.

وی در خصوص اجرای این طرح در اصفهان عنوان کرد: استان اصفهان آمادگی خود برای تاسیس این مکان را اعلام کرده است و ما در استان 2 یا 3 سالن را برای این طرح در نظر گرفتیم و برآوردهای مالی برای این مکان‌ها انجام شده، تنها بخش عملیاتی کار باقی مانده است و حمایت‌های مالی که از سوی مرکز باید انجام شود. برای تجهیز این سالن‌ها مکاتبات ما با مرکز هنر‌های نمایشی تهران انجام شده است و منتظر پاسخ هستیم.

مدیر هنرهای نمایشی اصفهان گفت: هم اکنون 28 گروه در استان اصفهان پروانه اجرا دریافت کرده‌اند، حمایت‌های مالی از این گروه‌ها انجام شده و اجراهای عمومی گروه‌ها در استان طبق برنامه و مصوبه است و در ایام ماه مبارک رمضان اجراهای مناسبتی روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/54/53