سرویس تجسمی هنرآنلاین: اثری از اعظم قهرمانی برای شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی جواهرات Amberif 2020 لهستان پذیرفته شد. این هنرمند که در شاخه جواهرسازی معاصر فعال است، کارشناس ارشد هنر اسلامی است و پیش‌ از این در سومین نمایشگاه جواهرات معاصر گالری آریا شرکت داشته و آثاری از مجموعه پذیرفته‌شده او در نمایشگاه  Amberif، در چهارمین نمایشگاه جواهرات معاصر گالری آریا نیز به نمایش درخواهد آمد.

اثر اعظم قهرمانی با عنوان "چشم زخم" ترکیبی از پوست معده گوسفند و کهربا است که بازتابی از وضعیت جامعه‌ای رنج‌دیده با گذشته‌ای دشوار و آینده‌ای نامشخص است.

AMBERIF 2020  قرار بود در ماه مارس برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه به ماه آگوست موکول شد. گفتنی است تاریخ برگزاری چهارمین نمایشگاه جواهرات معاصر گالری آریا نیز اسفندماه 98 بود اما با توجه به تعطیلی گالری‌ها به دلیل بیماری کرونا، این رویداد به زمان دیگری موکول شد.

شهر گدانسک در لهستان به عنوان پایتخت جهانی کهربا شناخته می‌شود و در این نمایشگاه آثاری که با استفاده از کهربا ساخته شده‌اند به نمایش درمی‌آیند. AMBERIF مهم‌ترین نمایشگاه کهربا در جهان و بزرگ‌ترین رویداد جواهرات در اروپای مرکزی و شرقی است که در آن هنر و ایده‌های خلاقانه در طراحی جواهرات ارائه می‌شود.