به گزارش هنرآنلاین، با پایان سریال "پایتخت 6" پخش مجموعه تلویزیونی "نون خ 2" از 20 فروردین همزمان با شب میلاد حضرت مهدی علیه السلام، از شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی از بیستم فروردین و همزمان با شب نیمه شعبان پخش خواهد شد و تا ۵ اردیبهشت هر شب حوالی ساعت 22:۱۵ پخش می‌شود.

پیش از این قرار بود سریال "نون خ" در شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن برود که بنا بر تصمیم جدید شبکه یک، این مجموعه در ۱۷ قسمت و تا شب اول ماه مبارک رمضان روی آنتن پخش خواهد رفت.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال گفت : فصل دوم این سریال در 17 قسمت آماده شده است که با تصمیم مسئولان سازمان صدا و سیما و مدیران شبکه یک  پخش آن از روز چهارشنبه 20 فروردین و همزمان با جشن‌های نیمه شعبان آغاز می‌شود .

وی درباره اینکه قرار بود این سریال در 25 قسمت و درماه مبارک رمضان پخش شود و چرا زمان پخش و تعداد قسمت‌ها تغییر کرده است گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازیگران و عوامل این سریال تصمیم گرفتیم تا تصویربرداری و تولید آن را پیش از نوروز به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگربدلیل گسترش ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم بیشتر در منازل حضور دارند و سازمان صدا و سیما  تصمیم گرفت تا پخش این سریال را زودتر از موعد و از نیمه شعبان آغاز کند و فصل دوم سریال "نون خ" به جای ماه مبارک رمضان در هفته‌های پایانی ماه شعبان پخش شود.

در سریال "نون خ 2" بازیگرانی چون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند ایفای نقش کرده‌اند.