سرویس موسیقی هنرآنلاین: در ادامه سری کنسرت‌های آنلاین سه‌شنبه‌شب 12 فروردین، رضا یزدانی خواننده پاپ راک در برج میلاد روی صحنه رفت.

این کنسرت ابتدا با آهنگ "این روزها" آغاز شد که یزدانی در ترجیع‌بند این قطعه چندین بار واژه "کرونا" را فریاد زد.

پس از اجرای قطعه "این روزها"، یزدانی چند کلامی با مخاطبانش در خانه صحبت کرد و گفت: حدود 20 سال است که در این حرفه کار می‌کنم و شما هم همیشه به من لطف داشته‌ و عشق ورزیده‌اید و اجرای این کنسرت به‌صورت آنلاین تنهای کاری بود که از دست من و گروهم برمی‌آمد تا برای شما انجام بدهم.

یزدانی که بارها در سالن برج میلاد با صندلی‌های پُر به اجرای کنسرت پرداخته بود، اعتراف کرد که طاقت دیدن صندلی‌های خالی را ندارد و اجرا در چنین شرایطی را دشوار خواند. وی ادامه داد که من تک‌تک شما را روی این صندلی‌ها تصور می‌کنم و امشب می‌خواهیم کارهای نوستالژیک و محبوب خودمان را اجرا ‌کنیم.

در ادامه یزدانی به سراغ قطعات "تو خودم میسوزم" و "عشقت" رفت که مخاطبان او قبلاً این آهنگ‌ها را در سریال "ازیادرفته" شنیده بودند. "تهران تهران"، "کوچه ملی" و "15 سالگی" از دیگر قطعات خاطره‌انگیزی بودند که یزدانی اجرا کرد.

او در انتهای کنسرت با اشاره به این که همیشه چه در شهرهای مختلف ایران و چه در کنسرت‌ها خارج از کشور، آخرین آهنگ اجرایی را به آهنگ"خلیج فارس" اختصاص می‌دهد، این قطعه زیبا را اجرا کرد.

رضا یزدانی1

آرش زمانیان (گیتار باس)، محمد خرمی‌نژاد (درامز)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، علیرضا مهدی‌زاده (ساکسیفون)، شهروز برزوده (پیانو و کیبورد)، سهیل زرین‌کلک (گیتار الکتریک)، مهردا خرمی‌نژاد (پرکاشن)، محسن مهاجر (هارمونیکا) و کاویان رجبی (گیتار فلامنکو) اعضای ارکستر یزدانی را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.

در ادامه برنامه "نوروزخانه"، گروه رستاک ۱۳ فروردین، حمید عسگری ۱۴ فروردین، گروه گیل و آمارد ناصر وحدتی ۱۵ فروردین، مهدی یغمایی ۱۶ فروردین، گروه ژوانا (سعدالله نصیری) ۱۷ فروردین، حمید حامی ۱۸ فروردین، لیان بوشهر ۱۹ فروردین، سینا سرلک ۲۰ فروردین و اشوان (اشکان خدابنده‌لو) 21 فروردین روی صحنه می‌روند.