به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای گلستان، مسابقه  "با هم در کنارهم عکاسی کنیم" با هدف بهره‌مندی از هنر عکاسی در ایجاد نشاط و سرگرمی و انتقال پیام فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

شهروندان برای شرکت در مسابقه "با هم در کنارهم عکاسی کنیم" تا 31 فروردین مهلت دارند حداکثر سه عکس با تلفن همراه خود با موضوع آشپزی، پاکیزگی خانه، بهداشت فردی، راه‌های کاهش زباله در خانه و باغبانی با رعایت شئونات اسلامی ارسال کنند.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را به ایمیل golestan.farhangsara8@gmail.com  یا شماره واتس آپ 09025800388 ارسال کنند .

گفتنی است به ده نفر برگزیده مسابقه پس از داوری عکس‌ها، توسط داوران منتخب جوایز نفیس اهدا می‌شود.

 

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه "بازی‌های خانگی و بومی شهرهای ایران"

فرهنگ سرای گلستان فراخوان جشنواره بزرگ فیلم کوتاه با تلفن همراه با موضوع "بازی‌های خانگی و بومی شهرهای ایران" را ویژه کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

شهروندان می‌توانند با ارایه فیلم‌های کوتاه با تلفن همراه با موضوع بازی‌های خلاقانه، خانگی و بومی شهر خود با رعایت شئون اسلامی و معرفی نام و شیوه بازی‌ها در خانه در بین اعضای خانواده یا بازی کودکان و نوجوانان در محیط خانه با زمان حداکثر 3 تا 5 دقیقه در "جشنواره بزرگ فیلم کوتاه بازی خانگی و بومی شهرهای ایران" شرکت کنند .

علاقمندان برای شرکت در جشنواره "فیلم‌های کوتاه بازی خانگی و بومی شهرهای ایران" تا 31 فروردین مهلت دارند آثار خود را به ایمیل golestan.farhangsara8@gmail.com  یا شماره واتس آپ 09025800388 ارسال کنند.

گفتنی است به ده فیلم کوتاه برتر پس از داوری محتوای بازی‌ها و نکات مطرح شده توسط داوران منتخب جوایز نفیس اهدا می‌شود .