سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است.

دو اجرای اول این برنامه به امید حاجیلی و مهدی جهانی اختصاص داشت که با استقبال بسیار مواجه شد.

سومین برنامه از سری کنسرت‌های آنلاین، یکشنبه‌شب 10 فروردین به اجرای روزبه بمانی خواننده و ترانه‌سرا در برج میلاد اختصاص داشت. این برنامه به مدت یک ساعت و بدون حضور تماشاگر برگزار و به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR پخش شد.

IMG-20200330-WA0005

بمانی پیش از آغاز کنسرت ضمن تبریک عید نوروز گفت: امسال سال متفاوتی در پیش داریم. با این که گروهی اعتقاد دارند با توجه به شرایط موجود، عید نداریم، اما باید بگویم که رسالت بهار زندگی است. الان فرصت این است که امید خود را از دست ندهیم و روحیه خود را حفظ کنیم. این یک اتفاق جهانی است و همه درگیر آن هستیم و باید بتوانیم از پس‌ مشکل برآییم.

بمانی ادامه گفت: الان وقت آن است که بگویم دست بزنید، اما نمی‌توانم. ما از همین جا به افتخا‌ر شما دست می‌‌زنیم. این را هم بگویم که اعضای ارکستر ریسک کردند و امشب برای اجرا در کنار من حاضر شدند.

اولین قطعه اجرایی این خواننده که با دستکش روی صحنه حاضر شد، "خسته شدم" نام داشت. این کار تیتراژ فیلم سینمایی "ربوده‌شده" است و هم‌زمان بخش‌هایی از این فیلم با بازی نیکی کریمی و سروش صحت از نمایشگر سالن پخش شد.

"تمرین تنهایی "، "سلام"، "چالوس"،"شلیک‌"، "عاشقی"، "جنون"، "یعنی تموم"، "بدون تاریخ، بدون امضا"، "خودم خواستم"، "خونه قدیمی" و "کجا باید برم" دیگر قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

بمانی در فواصل مختلف کنسرت نوازندگان خود را معرفی کرد.

یکی از نکات قابل توجه تعداد بازدیدهای این برنامه بود که با گذشت زمان بر تعداد آن افزوده می‌شد. همچنین در زمان اجرای قطعه پرطرفدار "کجا باید برم" بازدیدها به اوج‌ خود رسید.

اردلان کاظمی (کیبورد)، محمد عربانی (ویولن)، ماکان یعقوبی (پرکاشن)، مجید برومند (گیتار بیس)، سروش عمومی (درامز)، امیر جلیلی (گیتار الکتریک)، نوازندگانی بودند که با رهبری مهرداد احمدزاده روی صحنه رفتند. در انتهای این کنسرت بمانی برای همه آرزوی سلامتی کرد.

IMG-20200330-WA0007

در ادامه برنامه "نوروزخانه"، گروه استاد اسداللهی ۱۱ فروردین، رضا یزدانی ۱۲ فروردین، گروه رستاک ۱۳ فروردین، حمید عسگری ۱۴ فروردین، گروه گیل و آمارد ناصر وحدتی ۱۵ فروردین، مهدی یغمایی ۱۶ فروردین، گروه ژوانا (سعدالله نصیری) ۱۷ فروردین، حمید حامی ۱۸ فروردین، لیان بوشهر ۱۹ فروردین، سینا سرلک ۲۰ فروردین و اشوان (اشکان خدابنده‌لو) 21 فروردین روی صحنه خواهند رفت.