به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، در پیام حمید نیلی آمده است:

"هوالحبیب

بهارست آن، بهارست آن، و یاروی نگار است آن

درخت از باد می‌رقصد که چون من بی‌قرارا آن

حقایق جان عشق آمدکه دریا را درآشامد

که استسقای حق دارد که تشنه شهریارست آن

"مولانا"

بهار، این رستاخیز شگفت‌انگیز طبیعت بار دیگر از راه رسیده تا به سرانگشت مسحورکننده قادر باری تعالی جل و علی، نقشی پرطراوت برجان و جهان آدمی بنگارد.

فصل رویش و بعثت دیگر باره طبیعت، برای انسان‌های فره‌مند و فرهیخته "حیات" را از پس "فنا و نیستی" به یاد می‌آورد و کیست که نداند "یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَیُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَیُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ وَکَذَٰلِکَ تُخْرَجُونَ".

تئاتر این والا هنرگرانقدر و تفکر برانگیز نیز در بطن خود بر عنصر تفکر و تعقل اشاره دارد که در کلام وحی اندیشیدن و نوعی دیگر نگریستن جایگاه و مقامی بس والا دارد.

امیدوارم در جامعه  شریف و توانمند هنرهای نمایشی کشور در سال جدید همچون گذشته در عرصه فرهنگ و هنر ایران زمین نقشی پویا و اثر بخش ایفا نماید و رجائ واثق دارم درسالی که در آن، به فضل پروردگار شاهد برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خواهیم بود، شاهد حضور همه جانبه و گسترده جامعه هنرهای نمایشی کشور در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری باشیم.

اینجانب ضمن تبریک سال جدید و نیز تبریک اعیاد مبارکه شعبانیه، در آستانه روز تئاتر، سالی سرشار از بهروزی و سلامتی را برای همگان آرزومندم.

حمیدنیلی

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور"

گفتنی است حمید نیلی اسفند ماه سال گذشته از سوی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شد.

جشنواره هفدهم تئاتر مقاومت آذرماه سال جاری و توسط انجمن تاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیادفرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.