به گزارش هنرآنلاین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. به همین منظور انیمیشن 11 دقیقه‌ای "رؤیاها در یک روز" به کارگردانی صادق جوادی در روز دوشنبه چهارم فروردین 1399 از ساعت ۹ صبح به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن نیمه مستند "رؤیاها در یک روز" که چهار تصویر جداگانه از چهار خردسال در موقعیت‌های مختلف را روایت می‌کند، تولید سال ۱395 امور سینمایی کانون است.

این اثر دوبعدی پیش‌تر دیپلم افتخار بهترین فیلم بخش فیلم‌های انیمیشن کوتاه و نیمه بلند سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را دریافت کرده و نامزد دریافت تندیس طلایی خانه‌ سینما در چهار بخش بهترین فیلم‌نامه، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین جان‌بخشی انیمیت نیز بوده است.

پخش هر کدام از این تولیدات از ساعت ۹ صبح آن روز به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این فیلم‌های "کلانتری غیرانتفاعی" به کارگردانی زنده‌یاد یدالله صمدی، "خمره"، "هامون و دریا" و "بچه‌های نفت‌" به کارگردانی ابراهیم فروزش، "سازدهنی" به کارگردانی امیر نادری، "قله دنیا" به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، "سبز کوچک" به کارگردانی غلامرضا رمضانی، "آلبوم" به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، نمایش "لپ گلی" به کارگردانی محمد مسلمی، "پایان رؤیاها" به کارگردانی محمدعلی طالبی و نمایش "به خاطر سارا" به کارگردانی حمید گلی بدین شکل به نمایش درآمدند.

نمایش اینترنتی این فیلم‌ها و تئاترها تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.