سرویس موسیقی هنرآنلاین: آیهان خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ آذربایجانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: من در روزهای پایانی سال 98 چند کنسرت موسیقی داشتم که متأسفانه همگی به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شدند. احتمالاً کنسرت‌های خودمان را در خرداد و تیرماه در شهرستان‌های تهران، اردبیل، ارومیه، تبریز و کرج از سر می‌گیریم.

این خواننده در رابطه با تأثیر بیماری کرونا بر روی صنعت موسیقی عنوان کرد: متأسفانه این بیماری روی همه کارها تأثیر منفی گذاشته است. طبیعتاً در چنین شرایطی امکان برگزاری کنسرت موسیقی وجود ندارد. اگر هم کنسرتی برگزار نشود، یک هنرمند از کارهای روتین خودش دور می‌شود و اگر از این فضا دور شود، قطعاً مانند گذشته طرفدار نخواهد داشت.

آیهان ادامه داد: قصد داریم در شرایطی که شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم را خانه‌نشین کرده است، از طریق فضای مجازی و صفحه اینستاگرام زمانی را به اجرای زنده موسیقی اختصاص بدهیم تا مردم از این طریق با ما همراه باشند و از موسیقی ما دور نشوند.

آیهان در پایان خاطرنشان کرد: شاید ویروس کرونا یک توفیق اجباری بود که ما قدر داشته‌های خودمان را بدانیم. امیدوارم این بیماری به‌زودی ریشه‌کن شود و ما بار دیگر فرصت پیدا کنیم که در خدمت مردم عزیز باشیم.