به گزارش هنرآنلاین، امسال با توجه به این که مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند تلویزیون برنامه‌های ویژه‌تری را برای  برنامه سال تحویل درنظر گرفته است.

شبکه یک سیما⁣  به مانند سال گذشته با "فرمول یک" و  اجرای علی ضیا  پنجشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا یک بامداد جمعه اول فروردین و در آستانه سال تحویل از ساعت ۶ صبح به مدت ۱۷۰ دقیقه  برنامه خود را پیش خواهد برد.

"دو نیمه ماه" شبکه دو سیما⁣ با اجرای محمدسلوکی  از پنجشنبه ۲۲ اسفند بعد از خبر ۲۲:۳۰ آغاز شده و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.⁣

⁣شبکه سه ویژه برنامه خود را با اجرای رضا رشیدپور و برنامه "اتفاق" از چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا بعد از تحویل سال⁣  آغاز کرده است.

"بهار جان" شبکه پنج سیما که با اجرای محمدعلیزاده آغاز شد با حمید هیراد در ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۹ صبح روز بعد⁣ ادامه خواهد داد.

⁣شبکه قرآن و معارف سیما با پخش ویژه برنامه تحویل سال از مشهد مقدس مخاطبان را که به دلیل تعطیلی حرم مطهر نمی‌توانند به زیارت مشرف شوند، از قاب این شبکه در این فضای معنوی قرار می‌دهند.⁣

"مثبت سلامت" برنامه‌ای است که در لحظات تحویل سال نو روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. این برنامه در کنار ایجاد فضایی شاد آخرین اخبار و اطلاعات شیوع بیماری کرونا را در تماس با مسئولان وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌کند.⁣

⁣"چهل تیکه" شبکه نسیم با اجرای محمدرضا علیمردانی و تهیه کنندگی الهام حاتمی در دو بخش روی آنتن می‌رود. بخشی از این برنامه ساعت ۲۲ تا ۲۴ پنجشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن می‌رود و بخش دیگر آن جمعه صبح حدود دو ساعت قبل از سال تحویل تا نیم ساعت بعد از آن پخش می‌شود⁣.

⁣ویژه برنامه سال تحویل شبکه امید نیز با عنوان "فوق العاده" روی آنتن می‌رود. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی هومن ستوده و با اجرای محمد میرزازاده و مهسا ایرانیان از ساعت ۶ الی ۸:۳۰ به مدت ۱۵۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.