به گزارش هنرآنلاین، امین مرادی با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه بین‌المللی "ما کرونا را شکست می‌دهیم" با دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی، به مهر گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در این شرایط در کشور ما با استفاده از بسترهای ارتباطی به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اصحاب فرهنگ و هنر در گذشته نیز در تمامی عرصه‌ها به میدان آمده و رسالت اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده‌اند و راستای مقابله با ویروس کرونا نیز بار دیگر جامعه فرهنگ و هنر کشور نیز وارد میدان شده‌اند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، یادآور شد: اولین مسابقه بین‌المللی کارتون "ما کرونا را شکست می‌دهیم" تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان داخلی و خارجی مواجه بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کردستان در حوزه کارتون و کاریکاتور، افزود: هم اکنون استان کردستان یکی از استان‌های صاحب عنوان در عرصه کاریکاتور کشور به شمار می‌رود و این مهم را می‌توان در راستای درخشش هنرمندان کارتونیست کردستان در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی به خوبی مشاهده کرد.

مرادی ضمن دعوت از هنرمندان کارتونیست کردستانی برای حضور پرشور در این مسابقه بین‌المللی، اظهار کرد: انتظار می‌رود که هنرمندان کردستانی بار دیگر با حضور قابل توجه در این مسابقه هم جایگاه استان را در این عرصه ارتقا دهند و هم اینکه رسالت و نقش اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

فراخوان مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور "ما کرونا را شکست می‌دهیم" ۱۱ اسفندماه منتشر شد و هنرمندان تا ۱۱ فروردین ۹۹ فرصت دارند با ارسال اثر به پست الکترونیک coronacontest@gmail.com در این مسابقه شرکت کنند.