سرویس مد و لباس هنرآنلاین: امیررضا نعمتی مدرس دانشگاه و مدیرعامل شرکت همایش‌پردازان استان البرز درباره فعالیت‌های این مجموعه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: ما بیشتر روی بحث تولید و انتشار محتوا متمرکز هستیم. گاهی محتواهای ما تبلیغاتی هستند و گاهی محتوای فضای مجازی و وب‌سایت است. در کنار آن روی بحث طراحی کمپین‌های تبلیغاتی برای برندها و مراکز مختلفی که در عرصه مد و لباس فعالیت دارند را کار می‌کنیم.

او در پاسخ به این سؤال که فعالان حوزه مد و لباس چقدر نسبت به فعالیت‌های شرکت شما واقف هستند و تاکنون چقدر ضرورت خدماتی که شما ارائه می‌کنید را حس کرده‌اند، توضیح داد: در عرصه مد و لباس کارهای بسیار خوب و بی‌نظیری دارد ارائه می‌شود. ما چه در زمینه آکادمیک و چه در زمینه تجربی، طراحان بسیار خوبی در کشورمان داریم که دارند فعالیت می‌کنند ولی بحثی که وجود دارد بحث دیده شدن آن‌ها است. اینکه آن‌ها چطور بتوانند خودشان را معرفی کنند و محصولاتشان را به نمایش بگذارند اهمیت دارد. ما در شرکت همایش پردازان استان البرز آمادگی همکاری با تمام عزیزان را داریم.

او با اشاره به این که جشنواره مد و لباس فجر می‌تواند فرصت مناسبی برای تعامل شرکت آن‌ها با سایر مؤسسات دیگر باشند، درباره حضور شرکت همایش‌پردازان استان البرز در جشنواره مد و لباس فجر عنوان کرد: معمولاً رویدادهایی که در زمینه مد و لباس برگزار می‌شوند رویدادهای تجاری هستند و برندها آن‌طور که باید نمی‌توانند در فضای ایونت‌ها با همدیگر مذاکره کنند و خدماتشان را با همدیگر به اشتراک بگذارند، اما فضای یک جشنواره‌ای مثل جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر می‌تواند یک فضای بسیار خوب برای فعالان این حوزه باشد که از روش‌های سایر برندها و شرکت‌ها استفاده کنند.

نعمتی در پایان اظهار داشت: ما حدود 50 تا 60 درصد این فضا را داریم که از استراتژی برندهای مد و لباس اروپایی و آمریکایی استفاده کنیم و بیش از آن به خاطر شرایطی که در قوانین جمهوری اسلامی ایران داریم و همچنین به خاطر یک سری مسائل دیگر امکان آن تبلیغات را نخواهیم داشت ولی در همین حوزه هم تبلیغات بسیار خوبی دارد انجام می‌شود. البته که کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و اتحادیه پوشاک ایران هم از این تبلیغات حمایت می‌کند.