سرویس موسیقی هنرآنلاین: آلبوم موسیقی "دورها آوایی ست..." بر اساس بداهه‌نوازی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی دودوک صادق چراغی هفته گذشته به‌طور دیجیتالی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

صدرنوری درباره توزیع این آلبوم هنرآنلاین، گفت: واقعیت این است که از انتشار "دورها آوایی ست..." چند روز بیشتر نمی‌گذرد و با توجه به شرایط روز و مسائل و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا که کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده، هنوز آلبوم ما به‌صورت فیزیکی پخش نشده و تنها از طریق موسسه یا به‌طور دیجیتالی از طریق وب‌سایت بیب تیونز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

آهنگساز، نوازنده پیانو و مدیر موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش ادامه داد: البته برخی دوستان پیشنهاد می‌کردند که انتشار آلبوم‌ها در این مقطع زمانی صورت نپذیرد، اما به اصرار من منتشر شد چون فکر می‌کنم با تعطیلی این قبیل فعالیت‌های فرهنگی، امید مردم به‌صورت کلی از بین می‌رود و باید هر یک به‌نوبه خود تلاش کنیم همه با امید این دوره سخت زندگی را بگذرانند و بدانند که زندگی جاری است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات نوروز و تعطیلات کلی که با توجه به شرایط فعلی ایجاد شده است، تمام فعالیت‌های ما بعد از تعطیلات نوروز از سر گرفته می‌شود و تلاش می‌کنیم همچون سال‌های گذشته با تمام توان برای توسعه فرهنگی بیش از پیش کشور عزیزمان تلاش کنیم.

صدرنوری همچنین گفت: به امید خداوند متعال مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه سال آتی ‌ما برگزاری هفتمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم است.