سرویس موسیقی هنرآنلاین:  فرهاد بادپا، مدرس دف، تنبک و ریتم درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین، گفت: من در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه مشغول آموزش به‌صورت آنلاین هستم. درواقع دارم از این فرصت استفاده می‌کنم و یک سری قطعاتی که برای سازهای کوبه‌ای نوشته‌ام را بازنگری می‌کنم تا اگر امکانش فراهم باشد آن را در سال جدید منتشر کنم.

وی درباره وضعیت کلاس‌های آنلاین و رضایت هنرجوها اظهار کرد: آموزش آنلاین سال‌هاست که در کشورهای دیگر دارد انجام می‌شود ولی در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، ما هم کلاس‌های آنلاین خودمان را شروع کرده‌ایم و خوشبختانه هنرجوها هم تا این لحظه از آموزش آنلاین استقبال کرده‌اند.

این مدرس با اشاره به اینکه اگر این کلاس‌های مجازی ادامه پیدا کند ممکن است سطح کیفی هنرجوها افت کند، توضیح داد: به هر حال اگر یک استاد بتواند کار هنرجوها را به‌صورت حضور ببیند و لمس کند بهتر خواهد بود ولی در حال حاضر چاره‌ای وجود ندارد. ما خودمان را باید تابع قوانین بدانیم و به خاطر شیوع ویروس کرونا باید سعی کنیم بیرون نرویم و در منزل شرایطی را برای آموزش بچه‌ها فراهم کنیم.

بادپا درباره فعالیت‌های آینده خود نیز عنوان کرد: ما با همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی قصد داریم که کارگاه‌های تخصصی شناخت ریتم را برگزار کنیم، ضمن این که در حال تدوین یکی دو آلبوم موسیقی بودیم که فعلاً کارمان را در آن حوزه تعطیل کرده‌ایم.