به گزارش هنرآنلاین، "گرگ وال استریت" با کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" بر اساس کتاب "خاطرات پرفروش" نوشته "جردن بلفورت" (کارگزار سابق بورس) و در نیویورک شاخته می‌شود.

بنابر این گزارش، "متیو مکاناهی" قرار است در این فیلم ایفاگر نقش "مارک هانا" یکی از اولین روسای و معلم "بلفورت" (با بازی دی‌کاپریو) باشد. "گرگ وال استریت" توسط کمپانی "رد پیکچرز" تهیه و تولید می‌شود و فیلمنامه آن را "ترنس وینتر" بر اساس زندگی "بلفورت"، که در سال 1998 به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و 22 ماه را در زندان فدرال گذراند، نوشته است.

به نوشته روایتی، "مکاناهی" این روزها دو فیلم "مایک جادویی" و "جو قاتل" را در حال اکران و دو فیلم "گزارشگر" و "گِل" را نیز آماده نمایش دارد.

همچنین در این پروژه سینمایی "جونا هیل"، "ژان دوژاردن"، "راب راینر"، "کایل چندلر"، "مارگوت رابی"، "جان برنتال"، "کریستین میلیوتی"، "پی.جی.بیرن" و "ایتن ساپلی" نیز به عنوان بازیگر حضور دارند. گفتنی است، "مارتین اسکورسیزی" نخست قرار بود در سال 2008 با "برادران وارنر" این فیلم را بسازد، اما به دلیل مشغله زیادش تا‌کنون فرصت ساخت آن برایش مهیا نشده است.