سرویس موسیقی هنرآنلاین: در روزهایی که برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است، کنسرت آنلاین تعدادی از خواننده‌ها راهی تازه برای ارتباط آنان با مخاطبان و علاقه‌مندانشان شده است.

روزبه نعمت‌الهی خواننده پاپ نیز روز شنبه نه در استودیو بلکه در مرکز همایش‌های برج‌ میلاد سالن در برابر صندلی‌های خالی، اجرا خواهد کرد.

روابط عمومی برج میلاد تهران با انتشار اطلاعیه‌ای جزییات نحوه تماشای کنسرت بدون مخاطب نعمت‌الهی را اعلام کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی برج میلاد تهران آمده است:

"در راستای رسالت‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری خود و در روزهایی که به استقبال بهار و نو شدن سال می‌رویم، کنسرت متفاوتی را با صندلی‌های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و به‌صورت زنده با اجرای روزبه نعمت‌الهی در این مجموعه برگزار کند.

این کنسرت روز شنبه 24 اسفند رأس ساعت 21 در مرکز همایش‌های برج‌ میلاد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت زنده از سایت آپارات این کنسرت متفاوت را تماشا کنند."

روزبه نعمت‌الهی خود در‌این‌باره نوشته است: کنسرتی در برج میلاد بدون شما اما برای شما برای شمایی که در این سال‌ها هم‌نفسم بودید. کنسرتی را در سالن خالی برج میلاد برگزار خواهم کرد اما یقین دارم صدای هم‌صدایی‌تان از دور، تحملی می‌شود برای گذراندن این روزهای بی‌نفس. این کنسرت به‌صورت زنده برای شما اجرا و پخش می‌شود. این صندلی‌های خالی دلیل آن خواهد شد که تا به یاد بیاورم تا نفس آخری که قرار است برای شما بخوانم، شکرگزار حضورتان باشم."