به گزارش هنرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی "ما که هستیم؟" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن کیوان که اواسط آذر در تهران و شیراز آغاز شده بود به پایان رسید.

"ما که هستیم؟" پس از نزدیک به سه‌ماه فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران و شیراز، این روزها وارد مرحله پس از تولید شده‌ و مراحل تدوین و صداگذاری آن شروع شده‌ است.

شیوع بیماری "کرونا" در هفته‌های اخیر باعث شده بود تا مراحل فیلمبرداری این فیلم که لوکیشن‌های آن در تهران(اطراف دماوند) و شیراز(تخت جمشید و حافظیه) است، با شرایط سخت و پیچیده‌ای روبرو شود.

در خلاصه داستان "ما که هستیم" آمده است: بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند. بهرام یک شخصیت پرسشگر دارد. او می خواهد بداند و پاسخی در خور و نه سطحی برای آنچه که از او دزدیده شده، بیابد...

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر ، مهدی‌خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پور رستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پاسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال، تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی - خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم:الهه عالی حسینی، دستیار گریم رضا سالاری، لباس: سارا ولی پور. عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آبا. تهیه‌ کنندگی این فیلم را ابوالحسن کیوان به عهده دارد.