به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان رضا کمالی زرکانی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا هر دستگاه وظیفه‌ای بر عهده دارد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این ایام با تولید و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح می‌تواند باعث افزایش نشاط و شادابی مردم و تقویت روحیه عموم جامعه شود.

وی افزود: تصمیم گرفته‌ایم در این ایام با ابزار فرهنگ و هنر به مقابله با این بیماری برویم و بدون تردید روحیه‌بخشی به مردم و افزایش انگیزه‌ها می‌تواند ما را در نابودی این بیماری کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: جشنواره موسیقی کیکنگ با همکاری انجمن موسیقی هرمزگان و هنرمندان این رشته از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود و همه هنرمندان استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

کمالی زرکانی با اشاره به اینکه آثار باید به صورت فایل تصویری از طریق فضای مجازی به شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۶۹۹۶۵۸۳ یا ۰۹۱۷۵۴۹۸۹۹۱ ارسال شوند، اضافه کرد: هر هنرمند می‌تواند با سه اثر در این جشنواره شرکت کند و تعداد اعضا برای هر اجرا نباید بیشتر از یک نفر باشد.

وی به چگونگی داوری آثار پرداخت و افزود: در داوری مقدماتی ۱۵ اثر برای مرحله نهایی انتخاب می‌شود و این آثار به صورت زنده از فضای مجازی پخش و داوری نهایی توسط بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد و به مقام‌های اول تا سوم علاوه بر تندیس و لوح تقدیر به ترتیب ۲۰ میلیون ریال، مقام دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵میلیون ریال و مقام سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ این جشنواره به صورت تک نفره  برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸ است.