سرویس سینمایی هنرآنلاین: سریال "دوپینگ" به کارگردانی رضا مقصودى و تهیه‌کنندگى سید امیر پروین‌حسینى قرار است از ابتدای فروردین و هم‌زمان با تعطیلات نوروزی به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، الناز حبیبی، نیما شعبان‌نژاد، محمد بحرانی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی و مینا جعفرزاده، شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، مهتاب حسینی، زهرا کوهساریان، فروغ اکبری در "دوپینگ" به ایفاى نقش می‌پردازند.

سریال دوپینگ (1)

در حالی که بسیاری از پروژه‌ها این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا تولیدشان متوقف شده است، برخی از آن‌ها نیز با در نظر گرفتن تمامی موارد بهداشتی در حال تولید هستند. اما "دوپینگ" به گفته مدیر روابط عمومی پروژه در حالی که روزهاى آخر تصویربردارى خود را در روستاى وردیج تهران تقریباً پشت سر گذاشته است و با تدوین حسن ایوبی هم‌زمان آماده پخش مى‌شود، چند روزی است که به گروه استراحت داده است تا سلامت گروه به خطر نیفتد.

این سریال که قرار است در 30 قسمت روی آنتن برود، توسط مقصودی و همراهی برزو نیک‌نژاد کارگردانی می‌شود.

از قصه "دوپینگ" اطلاعاتی منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید همکاری نیک‌نژاد و مقصودی که هر دو در عرصه طنز ید طولایی دارند و آثاری متفاوت تولید کرده‌اند، چگونه خواهد بود.