به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، سازمان مردم‌نهاد "نیمدری سبز" با همکاری دفتر تئاتر خیابانی این اداره‌کل، در راستای بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا قصد دارد  جشنواره "نمایش‌خانه" را با شعار "هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر"، در سطح غیرحرفه‌ای و با مشارکت کودکان‌ و نوجوانان و همراهی مادران‌ و پدران برگزار کند.

دیگر نهادهای مشارکت‌کننده در این رویداد دفتر امور اجتماعی‌ و فرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند. 

این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای "چگونه کرونا را شکست دهیم"، "نوروز را در خانه بمانیم" و "متل‌ها و قصه‌های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم" در چهار بخش "نمایش‌های ایرانی"، "نمایش عروسکی"، "نمایش کوتاه" و "استندآپ کمدی" برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را با مدت زمان ۵ تا ۱۵ دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۶۹۷۴۰۲۴۶ ارسال کنند. آثار دریافتی در پنج حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی‌صحنه و موسیقی داوری خواهند شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود. 

اختتامیه جشنواره مجازی "نمایش‌خانه" با اعلام قبلی در بندر بوشهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۹۶۳۵۴۴۸ تماس بگیرند. آدرس ایمیل و صفحه اینستاگرام جشنواره "نمایش‌خانه" به ترتیب به این شرح است: nimdarysabz@gmail.com و nimdarysabz

 

دانلود فایل